TORNAR

Igualada registra un 23,3% de participació i 7.092 vots per al 'sí'

Se supera el 50% de participació en dos pobles de l'Anoia

politica
Diumenge, 25 abril 2010. 21:15. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
A les 8 del vespre s'han tancat els diversos col·legis electorals que han recollit, durant tot el dia, els vots de les consultes sobre la independència. Ja hi ha resultats definitius a tots els pobles de l'Anoia que realitzaven la consulta, que han registrat una notable participació. Sobretot Sant Martí Sesgueioles (55,5%), l'Espelt (50,75%) i Sant Martí de Tous (49,94%). Igualada ha assolit el 23,3%, una xifra que converteix la ciutat en la segona capital de comarca, després d’Olot, amb més participació. Podeu veure les imatges d'aquesta jornada a la fotogaleria.

El vestíbul de l'Ateneu, ple a l'hora d'anunciar els resultats finals

Des d’Igualada s’ha valorat la xifra de manera molt positiva, i s’ha remarcat el paper important que ha jugat el vot anticipat —i l’esforç que aquest ha comportat. La jornada s’ha desenvolupat sense cap incidència remarcable, i ha donat els resultats del 23,3% de participació, el 94,4% a favor del sí, el 4,2% a favor del no, 0,92% de vots en blanc i 0,44% de vots nuls.

Des d’IGDecidim s’ha agraït a totes les persones i entitats que han treballat durant mesos per la consulta: els voluntaris, les associacions, els observadors que hi han estat presents, la Junta Electoral, les empreses... En paraules de Francesc Ricart, d’IGDecidim, ‘hem comptat amb moltes complicitats, a les quals cal agrair el seu esforç’.

Finalment, la comissió ha volgut destacar dues dades pel que fa a les persones que estaven cridades a les urnes respecte dels censos electorals habituals: així, un 8,64% dels nouvinguts que podien votar aquets diumenge han respost a la convocatòria, i també el 21,6% dels joves d’entre 16 i 18 anys. La comissió també ha valorat les xifres de participació assolides remarcant que l’Ajuntament no els ha cedit cap espai municipal per instal·lar-hi col·legis electorals.

Superant el 50% de participació

Dos pobles anoiencs que aquest diumenge celebraven les consultes han superat el llindar del 50% de participació: l’Espelt, amb un 50,75% de participació, i Sant Martí Sesgueioles, amb un 55,5%. Ben a prop s’han quedat Tous (49,94%) i Castellolí (45,70%). Unes xifres remarcables, que doblaven la mitjana catalana. A totes els pobles de l’Anoia el ‘sí’ ha guanyat de manera clara (més del 90% en la majoria de llocs). Totes aquestes localitats han viscut la jornada amb plena normalitat, amb un caire festiu i alhora reivindicatiu.

RESULTATS A L'ANOIA (100% escrutini)

Poble

+16 anys

Vots

% Partic.

%

No

%

Blanc

%

Nul

%

Capellades

4.624

1.156

25,00%

1.051

91,92%

56

4,84%

42

3,63%

7

0,61%

Castellolí

413

189

45,70%

172

91,00%

7

3,70%

10

5,30%

0

0

Igualada

32.243

7.512

23,30%

7.092

94,40%

318

4,20%

69

0,90%

33

0,40%

Jorba

668

170

25,45%

162

95,29%

5

2,90%

3

1,76%

0

0

L'Espelt

264

134

50,75%

127

94,77%

1

0,74%

6

4,47%

0

0

Tous

925

462

49,94%

410

88,70%

19

4,11%

30

6,50%

3

0,60%

Sesgueioles

304

169

55,50%

149

88,16%

9

5,32%

11

6,50%

0

0

Vallbona

1.194

332

27,80%

304

91,50%

12

3,60%

12

3,60%

4

1,20%

Les consultes, en imatges!

Fotogaleria consultes a Capellades

Fotogaleria consultes a Igualada

Fotogaleria consultes a l'Espelt

Fotogaleria consultes a Sant Martí Sesgueioles

Fotogaleria consultes a Vallbona d'Anoia

Fotogaleria consultes a Jorba

Fotogaleria consultes a Tous

Vídeo: IGDecidim

Breu fragment del 25 A from IGDECIDIM on Vimeo.


37 Comentaris

E

Enri Carbonell

Igualada

28 d'abril 2010.23:56h

Respondre

Hola i gràcies, Joan Vilanova (25), però crec que no mereixo que m’esmentis. Vaig fer allò que pensava que calia fer com a voluntària i ho tornaria a fer sense cap mena de dubte, malgrat la... Llegir més mala educació d’alguns. L’únic que rebien com a resposta per part meva era un somriure i un ”gràcies, també pot votar que no”. Dos no es barallen si un no vol, és ben veritat.

La meva aportació a la consulta va ser un granet de sorra, com la de tants i tants voluntaris que ho vam fer des de l’anonimat, sense cap més intencionalitat que la de defensar allò que sentim i creiem fermament. De ben segur que cap de nosaltres oblidarem aquests dies viscuts i en especial el 25A. És el primer pas cap a la independència del nostre país. Segur ! Una abraçada.

e

eRIC

Igualada

28 d'abril 2010.19:24h

Respondre

Alguns no tenen pèls a la llengua:

http://politica.e-noticies.cat/lopez-tena-diu-que-el-psc-amenaca-immigrants-i-jubilats-40186.html

J

Joan Torras i Compte

Igualada

27 d'abril 2010.09:50h

Respondre

He estat un voluntari.Som més dels que diuen i volen. No fem el joc als nostres detractors.
Hem donat un pas, i quin pas, encara falta però no tant.
Salut i Independencia.

T

Toni Cortès i Minguet

Igualada

26 d'abril 2010.22:01h

Respondre

Sóc una de les centenars de persones que, d’una manera o altra, han participat en la consulta a Igualada. Ho he fet com a voluntari i he de dir que aquest diumenge, però sobretot al llarg de vuit... Llegir més mesos (!) de preparatius, he après moltes coses. La gent amb qui he tingut el plaer de treballar, colze amb colze, durant tot aquest temps, m’han donat exemples de tenacitat, generositat, altruïsme, dedicació, rigorositat... Avui, demà, no penso perdre ni un segon en debats estèrils (”això, avui, no toca”), no penso dedicar ni una engruna del meu temps en debats sobre els partits, sobre tants per cents... Llibertat d’expressió, i tant! i tothom té dret d’opiniar, criticar, etc., però avui ens calen debats constructius i enriquidors. Perquè hem fet un pas endavant molt important (molt més del que molts es pensen...) i el que ens convé és felicitar-nos, en primer lloc, i esperonar-nos a continuar treballant, tossudament i junts, per a l’assoliment dels nostres ideals. Jo ho faré, sobretot, pel que us deia: perquè he après molt de molta gent (alguns dels quals han estat una extraordinària i agraïda descoberta). Endavant!

j

josep m.

igualada

26 d'abril 2010.21:57h

Respondre

home, per no interessar a la gent, en menys de 24 hores aquest tema de les consultes ha generat 1.763 lectures en aquest diari.
Molt bé anoiadiari. gràcies pel bon servei a la comarca.

X

Xavi

Igualada

26 d'abril 2010.21:25h

Respondre

Ok Eduard, tens raó, però tambè matemàticament es pinti com es pinti el resultat es un 20% de participació, la gran majoria de la població savia que es feia la consulta i un 80% aprox no va... Llegir més anar a votar, Es contempla la possibilitat que el resultat fos degut a que a la gent no li va interessar la consulta i no va anar a votar? Nomès intento ser objectiu. Potser hi ha ”por” com diu en Romà a que la societat pensi així? potser a la gent l’interessent molt mes altres temes?

E

Eduard

Igualada

26 d'abril 2010.20:37h

Respondre

Si només haguessin pogut votar els majors de 18 que tenen dret a vot a les altres eleccions el PERCENTATGE de participació hauria estat superior.

Xavi, ja que veig que vas una mica just de... Llegir més matemàtiques et posaré un petit exemple:

”Si restem els immigrants i els menors, que pràcticament no han anat a votar el percentatge PUJA i NO BAIXA. Si tens un cens de 100 persones i van 30 persones a votar tens un 30% dels cens que ha anat a votar, però si infles els cens amb 50 persones més (total 150) i d’aquestes 50 persones només van a votar 5 (total 35 persones que han anat a votar) el percentage baixa fins el 23%”.

R

Romà Font

Igualada

26 d'abril 2010.20:30h

Respondre

Mobilitzar 7200 ciutadans sense mitjans oficials és un ÈXIT ROTUND. No hi ha cap altre precedent de mobilització així a Igualada. Els que ho volen minimitzar tenen por al resultat d’una... Llegir més consulta vinculant.
Quants en mobilitzarien els unionistes? La Falange.

X

Xavi

Igualada

26 d'abril 2010.20:13h

Respondre

Em sorprèn el sentit de l’autocomplaciència sobre aquestes consultes que s’entan fent. Amb uns resultats de participació del 20% aproximadament incloent inmigració i majors de 16 anys, o... Llegir més sigui amb un marge major de població, objectivament, son uns índex de participació baixíssims. La lectura amb aquests resultats, es que la majoria de la població dels municpis catalans on s’ha fet la votació no ha tingut cap interès sobre aquesta consulta.

K

Karles

IGD

26 d'abril 2010.19:58h

Respondre

El millor de tot això i després del 100% d’èxit del dia d’ahir, a estat el plaer de poder treballar amb tots i cadascun dels voluntaris/es que han participat d’una manera o una altra en... Llegir més aquesta consulta (des de fa ja 7 mesos, no ho oblidem) us asseguro que ha estat amb el que em quedo d’aquesta història, i us parlo amb coneixement de causa.

Moltes, moltes, moltes gràcies a tots els voluntaris/es pel vostre esforç i temps, ha estat un plaer.

E

Eduard

Igualada

26 d'abril 2010.16:56h

Respondre

Genial !

http://blogs.anoiadiari.cat/bernatff/blog/1004/que-son-7.512-vots-a-igualada#comentaris

C

Carlos

Conca d'Òdena

26 d'abril 2010.16:22h

Respondre

Ester, tens tota la raó, és patètic que partits d’esquerres (o això diuen ells) com PSC i ICV volguessin impedir que la gent pugués votar, molt ”democràtics” ells. Per sort 7500 persones... Llegir més (moltes més de les que voten Entesa) no els hi van fer cas i van exercir la seva opció democràtica.

J

Joan Vilanova

Igualada

26 d'abril 2010.16:12h

Respondre

M’identifico per si em voleu dir de tot. Soc en Joan Vilanova, responsable del col·legi electoral de l’Escola Pia, i voluntari des de l’inici. Com a tal seguiré sense parlar del sí o del... Llegir més no.

Sou una colla de crios!!! no podeu deixar passar ni un dia després de la consulta per començar a esbatussar-vos?

Fins i tot amb classes d’EGB pel mig. I sí, hi ha massa fotografies de la gent d’Esquerra, com també hi ha massa fotos repetides d’un mateix lloc quan hi havia tretze col·legis electorals i 24 meses.

De tota manera, Esquerra i Covergència son els únics partits ”oficials” que a aquesta consulta i a Igualada s’han mullat per demanar que la gent anés a votar. Potser els podem deixar una foto. Altres que no s’ha mullat se que la buscaven vot en ma, aquesta foto.

Bé, descarregat del meu emprenyament, vull afegir-me al cor de felicitacions, i ho faré en persones concretes. A tots i totes amb els qui vaig estar hores i hores ahir al meu col·legi. Alguns els vaig aconseguir reclutar dissabte a mitja tarda. Vull felicitar els que han fet porta a porta; una companya (Enri) va aconseguir més de trenta vots fent aquesta desagraïda tasca aguantant mocs i faltes de respecte.

Gràcies a les nostres parelles; no s’han divorciat de nosaltres encara que s’hagués de pencar quan era el seu aniversari (David); o quan la feina de casa anava quedant arraconada.

I finalment a uns que ningú anomena, i que molts es pensaven que s’ho prendrien de conya. La Junta Electoral. Els responsables dels col·legis, durant la jornada, ens anàvem comunicant, i sabíem coses que passaven als altres llocs. Doncs bé, quan veies entrar uns senyors seriosos, que a més van tenir l’encert o desencert de vestir de color fosc, amb unes identificacions de color vermell, no començaves a suar, però tenies aquell rau rau dels exàmens. Sabies que no venien a perdre el temps, que observarien el que feies, que et posarien a prova, i que si hi havia alguna cosa que no els agradava, no t’ho deixarien passar. Nosaltres havíem de tenir una certa flexibilitat; ells havien de ser rigorosos.

Gràcies, Junta Electoral, per donar més serietat, si cap, a la jornada d’ahir.

R

ROSA

Igualada

26 d'abril 2010.15:28h

Respondre

Voldria felicitar a tots els que han participat en la convocatoria i l’organització d’aquesta consulta pel gran esforç i feina feta, no se si tindrem independencia, soc bastant pesimista, pero... Llegir més sense gent com ells segun que no en tindriem
FELICITATS¡¡¡¡¡¡¡

E

Ester Vich

Igualada

26 d'abril 2010.14:44h

Respondre

que poc intel.ligent, esbatussar-nos el dia després.

les mirades haurien d’estar posades a PSC i ICV, que s’omplen la boca de participació i després ho impedeixen.
encara que aquesta vegada... Llegir més no ho han aconseguit!

e

ex-ERC

IGD

26 d'abril 2010.13:42h

Respondre

REAGRUPEM-NOS !

f

fontdelferro

igd

26 d'abril 2010.13:24h

Respondre

No vull dir!(18): No sé d’on treus aquestes incorrectes interpretacions. Per mi tota la colla de partits actuals, inclós ERC, han demostrat ”incompetència” al no poder traslladar a... Llegir més l’àmbit polític el que la societat està reclamant: el retorn de la dignitat nacional catalana i vist que hem entrat en via morta, no ens queda cap altra solució que la independència per poder desenvolupar tot el nostre potencial com a nació que garantirà el progrès econòmic i social. Aquí estem tots d’acord, oi?
A partir d’aquí, què fem? com poder traslladar aquest sentiment nacional a la política un cop hem vist el que han fet uns i el que fan uns altres? Jo tinc clar a qui no cal votar si volem evitar caure en els mateixos errors.Ja ens han decebut masses vegades!
Cal foc nou!

P

Pau

Igualada

26 d'abril 2010.13:22h

Respondre

MÉS DE 7500 !

P

Pau

Igualada

26 d'abril 2010.13:20h

Respondre

Aymamí, encara que vas intentar prohibir-ho no has pogut, ahir MÉS DE 7000 igualadins ens vam expressar lliurement. Visca la democràcia participativa !

v

vols dir?

igualada

26 d'abril 2010.12:11h

Respondre

fontdelferro, els politics actuals que comentes que son uns incompetents i que nomes miren per ells... inclous ERC?
Ho dic pq desprès demanes que ERC segueixi al govern (per proclamar la... Llegir més independencia a sac, cosa que CiU no fara mai).
No es una mica contradictori el que demanes? O potser es que intencionadament cal fer una excepció amb ERC.
Podries aclarir si ERC son incompetents?
Per mi, son politics iguals... i per als q no tenim carnet de ningu, els veiem a tots iguals de interessats.
Igualment, gracies per aclarir-nos a qui hem de votar.

f

fontdelferro

igd

26 d'abril 2010.11:48h

Respondre

Felicitats a IGDedicim i també a la resta de gestores dels altres municipis de la comarca!!! Tot un éxit l’organització i els resultats!
Bona feina!

De totes maneres, no oblidem que aquestes... Llegir més consultes són la resposta a la incompetència dels nostres actuals polítics que prioritzen els seus interessos electoral i mantenir-se al poder, que assolir la independència de Catalunya. CIU+ERC és majoria absoluta al parlament, així doncs perquè no s’hi posen d’acord en proclamar unilateralment la independència? Aquesta és la veritable foto, on surten retratats!

Cal una alternativa política que agafi el relleu a aquestes consultes! Cal REAGRUPAMENT!!!

P

Pep Solé Vilanova

L'Espelt

26 d'abril 2010.11:00h

Respondre

Omar Vincent (comentari 12), t’explicaré el que segurament t’has perdut. Molt probablement t’has perdut moltes classes de geografia i llengua a l’EGB.
L’Espelt no és un municipi, si que... Llegir més ho havia estat, si no un poble. Segons el diccionari, que és un conjunt de fulls de paper lligats per un costat on s’hi explica el significat de les paraules un poble és, entre d’altres coses:
Un conjunt de persones que viuen en un mateix territori, per tant L’Espelt.
Una comunitat de persones unides pel seu origen, el seu mode de viure, la seva llengua o la seva cultura, per tant L’Espelt.
El conjunt del habitants d’una localitat determinada, per tant L’Espelt.
La gent comuna d’una població, per tant L’Espelt.
La majoria, la massa de gent, per oposició a aquells que se’n diferencien pel seu nivell social, cultural, o per oposició a les classes altes, a la burgesia, etc, per tant L’Espelt.
I una darrera definició, segons el meu DNI és el lloc on visc, ja que en l’espai LOCALITAT del DNI hi diu L’Espelt, ni Òdena ni Igualada ni l’Anoia ni Espanya.
Pel que fa al significat de referèndum, segons l’Institut d’Estudis catalans és una ‘votació de tots els ciutadans per a pronunciar-se sobre una qüestió o per a donar suport a una persona o a una mesura política’. Un referèndum es pot organitzar en l’àmbit d’un municipi, d’un poble o a la comunitat de veïns d’on vius. Un referèndum no és pas més o menys seriós en funció de qui l’organitza sigui, un estat, un municipi o un poble.
La Consulta que es va fer ahir a l’Espelt crec que no és fer el paperina, més tenint en compte que hi va participar més del 50% dels majors de 16 anys que hi viuen, en tot cas no crec que ens mereixem aquesta definició. Però això ara ja no t’ho explicaré per que hauríem d’entrar en les definicions de ciutadania, participació, implicació, interès per l’entorn, voluntat de participació, governança. Podries anar fent els deures Omar.
Finalment dir-te que els propers 7, 8 i 9 de maig se celebra la Festa Major de L’Espelt. Si vens per l’autovia és la sortida 551. Seràs benvingut, coneixeràs què és un poble, no només a nivell de territori, que probablement tampoc coneixes, si no el d’un conjunt de persones que conviuen amb uns interessos comuns, en un entorn que volen preservar i implicats en els interessos del poble. També podràs conèixer el Centre de L’Espelt, una entitat i un espai ple de vida fundat al 1889.
T’esperem, Omar Vincent, o potser no te’n dius?
L’Espelt Decideix 25A

L

Lídia Martínez

Igualada

26 d'abril 2010.10:02h

Respondre

Benvinguts siguin els polítics. Ahir hi havia el Marc Castells, el Joan Torras, l’Oriol Solà i la Marina Llansana.Llàstima que no hi eren tots. Gràcies per ser-hi.

M

Marcela

Igualada

26 d'abril 2010.09:06h

Respondre

Ahir, després de passar per l’Ateneu, vaig adonar-me que la nostra ciutat tenia una força immensa. Una energia imparable. Una onada que avança com un tsunami. Qui eren aquells homes i dones que... Llegir més em deien que portaven quinze hores allà dins? Qui eren aquella gent que treballava amb un rigor absolut? Qui era aquella ciutadania que organitzava una jornada del civisme?
I tot allò, amb voluntariat!
És tant gran això, que n’estic segura que marcarà un abans i un després.
Avui desitjo que aquests homes i dones siguin els meus governants. Si sense institucions, ni diners són capaços d’organitzar el que es va fer ahir, us imagineu que farien si puguessin gestionar un pressupost públic? Seria immens!!
Si a la contra d’alguns, van ser capaços d’organtitzar una jornada de civisme i democràcia sense precedents, aquests homes i dones són increïbles.
Si us plau, digue-me qui són aquests grans homes i dones! Ho vull saber! Vull que governin la meva ciutat!

J

Josep M. Torras Payerol

Igualada

26 d'abril 2010.09:01h

Respondre

Ara no és el moment de parlar dels polítics, ni dels partits. Ara parlat els ciutadans i cadascun ha parlat com a volgut, votant, no votant, si, no, en blanc. En aquesta manifestació sobirana, no... Llegir més hi caben tots a la fotografia, perquè l’èxit de la mateixa és de gent anònima que han actuat com voluntaris i que ho han fet de luxe.
Felicitats a tots i a totes perquè aquest es l’esperit que ha de canviar aquesta societat, cansada de tanta demagògia i de tanta gent que volen sortir a la fotografia. Ahir els protagonistes no eren els partits polítics, ni els qui hi eren recolzant, ni els que no hi eren. Ahir era el dia de gloria dels valents voluntaris anònims i dels votants il·lusionats.
De nou felicitats. Ànims i endavant.
Josep M.

O

Omar Vincent

Igualada

26 d'abril 2010.08:44h

Respondre

Sense entrar a fons en la qüestió, que algú m’expliqui què és l’Espelt ?? Un municipi ? Des de quan ? M’he perdut alguna cosa ? Si us plau, si volem que siguin seriosos els referèndums no... Llegir més fem el paperina.

j

joel grau llucià

manresa

26 d'abril 2010.08:27h

Respondre

Si era un demostració popular sense caire polític, que ho fa aquesta sessió onanística de la senyoreta diputada i altres membres d’Erc a la Fotogaleria?

d

daniel

igd

26 d'abril 2010.08:09h

Respondre

La meva enhorabona a tots !
Organització impecable, gestió modèl.lica, meravellosa conjunció de forces envers un ideal democràtic i la llibertat dels pobles i les persones...

1000 punts per... Llegir més IGDecidim.

E

Ester Vich

Igualada

26 d'abril 2010.08:01h

Respondre

Un cop dur per a Aymamí i companyia. No hi ha cap precedent de mobilització així a Igualada i PSC i ICV han quedat totalment al marge, quan són els que s’omplen la boca de participació... Llegir més ciutadana. Ahir no n’hi havia cap!

R

Ricard Espelt

Copons

26 d'abril 2010.07:12h

Respondre

Moltes felicitats als organitzadors. Ahir vaig passar per l’Ateneu i feia goig: gran mobilització de la societat civil. De totes maneres, amb un anàlisi més objectiu,ja tenim una evidència:... Llegir més l’aprofitament dels partits polítics. Només cal escoltar declaracions d’ahir amb els ulls posats a les eleccions.

c

clictv.cat

Anoia

26 d'abril 2010.00:45h

Respondre

La gran organització d’IGdecidim, ha fet possible que es puguin recollir uns fruits, un pensament, per a molts un desig. A banda del SI o el NO, que ja son importants per si sols les consultes... Llegir més obren les portes a que el poble parli i digui la seva. No imagino una comunitat, una societat sense llibertat i menys sense llibertat d’expressió. A l’Anoia estem acostumats ”desgraciadament” al caciquisme de quatre que pensen que les administracions son seves i ni escolten, ni deixen parlar. La manca de seguiment de mitjans de comunicació ”pagats” per les administracions fan que tot giri al voltant d’un pensament únic i dictatorial. Que es preparin, per què ja ha començat el principi de la fi de l’era dels Vich’s, Teo’s i Aimamyses ...

Salut i endavant ¡

P

Pau

Igualada

26 d'abril 2010.00:12h

Respondre

En parlaran la ràdio i la TV de l’Entesa ? Fins ara semblava, segons ells, que la plataforma IGD-Decidim, i el munt de voluntaris, no existíssin.

E

Estadista

Igualada

26 d'abril 2010.00:03h

Respondre

Compareu aquestes dades amb les que apareixen aquí de les passades eleccions municipals:
http://www.penedesfera.cat/2007/05/29/igualada-ciutat-desencisada/

J

Jordi

Igualada

26 d'abril 2010.00:02h

Respondre

Un 22% del total d’igualadins que podien votar en aquesta consulta ho han fet dient sí a la Independència (si comptem, per a poder comparar-ho amb d’altres eleccions, en base als igualadins... Llegir més majors de 18 anys i sense tenir en compte la immigració que no pot votar en d’altres eleccions, el % favorable a la Independència és encara major). Sabeu quin % d’igualadins va votar a favor de l’Entesa x Igualada a les últimes eleccions municipals (i per tan per a Jordi Aymamí com a alcalde) ? Doncs, un 21 % ! Algú gosarà dir que els resultats no són importants ? Llavors, en cas afirmatiu, el càrrec del Sr.Aymamí tampoc deu tenir cap mena d’importància per la ciutadania d’Igualada.

j

josep m.

igualada

25 d'abril 2010.23:50h

Respondre

Mes de 7.500 votants a Igualada diu molt a favor de totes les persones que han organitzat aquesta consulta, dedicant-t’hi hores de manera tan seriosa i amb tanta generositat. I cal recordar-ho ara... Llegir més amb tant pocs mitjans i tenint en compte que alguns mitjans us han practicament ignorat.... Aixó fa més meritori el vostre treball i els resultats. Felicitats!. Sou un signe d’esperança en el futur d’aquest pais.

v

votant

L'Espelt

25 d'abril 2010.23:06h

Respondre

Felicitats a tota la gent de l’Espelt que ha anat a votar.
Un petit pas per l’Espelt i un gran pas per Catalunya.
Això ja no hi ha qui ho aturi!!!

M

Mariona

25 d'abril 2010.22:36h

Respondre

Moltes gràcies per organitzar aquestes consultes, que segur que us han portat moltíssima feina, paciència i patiment. En els resultats teniu el premi.

gràcies

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.