//Plugins sense CDN ?>
Segons explica Josep Munné, ‘fa 18 anys el Sr. Seuba, un empresari igualadí que acabava de vendre l’empresa de renom ‘Rosdor’ —que es dedicava a produir patates xips—, va decidir introduir-se en el món dels arrossos, i des d’aleshores fins ara la marca ha elaborat diferents línies de producte’. L’última invenció ha estat crear un preparat per a cuinar paelles d’una qualitat superior i destinada a botigues de delicatessen. Actualment hi ha quatre varietats diferents de producte: rissoto de ceps, arròs a banda, arròs negre i fideuà.
Una recepta original
Josep Munné, creador de la recepta que ha permès desenvolupar la línia ‘Chef Munné’, confessa que la cuina és la seva gran passió. Fa tres anys que l’empresa està treballant en l’elaboració d’aquest producte: ‘El Sr. Seuba em va convocar en un restaurant, allà hi havia 17 cuiners i cadascú va elaborar la seva paella; finalment la meva va ser la guanyadora, juntament amb la d’un altre cuiner, i vam començar a treballar en el projecte’.
El grup Paellador té actualment més de 60 treballadors i fa tota la producció a la ciutat. La ubicació de l’empresa a Igualada no representa per als empresaris de Paellador cap handicap a l’hora de fer negocis o trobar gent preparada per entrar a treballar-hi. Actualment l’empresa exporta els seus productes arreu i posa una especial atenció amb les relacions comercials amb França.
Les paelles, per Internet
Actualment s’ha posat en marxa un Facebook i una botiga on-line, on es poden comprar tots els productes de la línia ‘Chef Munné’. Les noves tecnologies són molt importants per a la difusió del producte, i en una conjuntura com l’actual les empreses han de seguir innovant, trobar nous segments de mercat i aplicar totes les tècniques per continuar venent.
albert
5 de juliol 2010.17:55h
amb perdó però caram quins preus per ser finalment un menjar preparat de llauna...