//Plugins sense CDN ?>
Aeroport corporatiu
El conseller de política territorial i obres públiques, ha assegurat aquest matí en una entrevista al Primer Cafè de Radio Igualada, que el criteri a l'hora de decidir la ubicació de l'aeroport corporatiu serà el compliment de les bases del concurs, i que no ha d'influir en la decisió, la situació crítica que pugin patir les comarques que presentin candidatura: "No farem un concurs per veure qui està més malament, els paràmetres de crisi no haurien de ser els importants".
Així mateix ha assegurat que no hi ha hagut cap endarreriment en el concurs, que ha apuntat podria obrir-se el proper mes de març. Sobre aquesta qüestió, la secretària general de la Unió Empresarial de l'Anoia, Àngels Chacón, ha discrepat ja que ha assegurat que "el conseller es va comprometre a obrir el concurs al desembre (moment quan es va fer l'acte institucional de suport). Han esperat a obrir el concurs perquè hi haguessin més candidatures, al desembre hauríem estat els únics".
Chacón ha recordat que des de la Unió empresarial han demanat una entrevista amb el mateix Nadal i també amb el president de la Generalitat de Catalunya perquè estan convençuts que cal, i cal fer-ho ara, donar un tomb a la situació de la comarca.
Soterrament de la via del ferrocarril
Joaquim Nadal també ha parlat dels contactes que s'estan fent amb els alcaldes per la problemàtica de la via del ferrocarril a l'entrada d'Igualada. Nadal, que ha assegurat que s'avança però no ha donat cap data d'entrega de l'informe que la conselleria està elaborant, ha indicat que per molt consens que hi hagi entre els alcaldes pel soterrament, la última decisió serà de a Generalitat i es tindran molt en compte els criteris econòmic i d'inversió. Sobre aquest posicionament, el tinent d'alcalde igualadí, Jordi Riba, ha assegurat que a l'ajuntament no els preocupa si se soterra o no mentre es doni una solució "als tres problemes essencials: que està al costat d'una escola, perquè fracciona la ciutat, i perquè per on passa és una via de comunicació molt transitada. Qualsevol solució tècnica a aquestes tres problemàtiques serà acceptada, encara que no sigui el soterrament".
Manca de subministrament elèctric als polígons industrials
El conseller Nadal ha tingut unes paraules per esvair els dubtes sobre la feina d'INCASOL. Jordi Còdol, el periodista del Primer Cafè, ha traslladat al conseller la preocupació dels industrials per la manca de subministrament elèctric del polígon industrial de Castellolí, cosa que Joaquim Nadal ha volgut treure ferro assegurant que l'INCASOL té molt projectes en marxa i que com que hi ha diversos polígons industrials d'arreu de Catalunya on falla el subministrament elèctric, han fet una taula conjunta amb FECSA-Endesa perquè no torni a passar.
Almenys el conseller parla clar. Anar a plorar les desgràcies de la nostra comarca no servirà de res. ¿O és que algú es pensava que com més deprimida estigués la comarca, més possibilitats... Llegir més tindria d’acollir l’aeroport corporatiu? No fotem... El que cal continuar fent és convèncer la Generalitat que la nostra opció és la millor, més que la del Bages, més que la d’Osona, i més que la que sigui. I menys queixar-se. I el conseller, el que ha de fer és afanayar-se a convocar el concurs: si s’endarrereix gaire més, sortiran 40 noves candidatures.
Pel que fa al carrilet, la principal pega que li trobo a l’estació és que no és gens cèntrica. Si l’Ajuntament accepta fer una nova estació a la Torre Recasens, llavors sí que ja poden plegar. Serà una estació que estarà lluny de tot arreu de la ciutat a la que ha de donar servei. Així doncs, l’única solució és el soterrament, es miri com es miri.
En el ben entés que.... com es pot tenir tanta poca vergonya amb la gent de la comarca amb mès atur de Catalunya, després de dir-nos que erem la millor opció ???? Com diu el Pere, quin compromís... Llegir més amb el territori! Al final, això també anirà a parar a Manresa... oléééé Conseller....
Jo crec que només li falta dir:
”En el ben entès...que l’Anoia és la comarca amb més atur de Catalunya...que han anat tots a una en el tema de l’aeroport...que reuneix les... Llegir més característiques per ser-ho ...doncs...l’aeroport corporatiu anirà....zzz...anirà... a Manresa.
Esteu segurs ........ que................ no era............... el.................. de.................... Polònia.............. Perquè em sembla que aquest de la radio se’ns ha vingut a... Llegir més conyejar i ara no és moment de fer conyes.
Al final ni, ni, ni, ni...........
Però ell, el seu germà i demès família vivint de conya del ”cuento”, des de fa la tira d’anys i nosaltres amb un pam de nas, refiant de la seva paraula amb un atur a la comarca que fa frisor, però és clar això no i te res a veure per escollir. Oi! Sr. Nadal!
A aquest pas tindrem abans l’eix transversal ferroviari que el carrilet soterrat.
Tanta concreció i compromís amb el territori per part del Conseller, fa fresa. !!
En el ben entès......
Que l’atur no és rellevant per decidir on posarem l’aeroport...
Que farem el que ens doni la gana....
Que qui ... Llegir més paga mana....
I que som els mes xulus del món.....
Seguirem governant d’esquena al territori....
No ens comprometem a res i no farem res ni incomplirem res.
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz quina son
Malament anem!!!!!!
marc
igd
19 de febrer 2009.17:43h
Igualada: segle XXI ? http://www.3cat24.cat/elmeu3cat24/foto/107107/Barreres-arquitectonicas