//Plugins sense CDN ?>
La creació del web igualam.com ha estat el primer pas en aquesta campanya online; un disseny de la pàgina amb noves aplicacions ha estat el punt de partida per aconseguir l’eficàcia comunicativa a través de la xarxa. Les noves funcionalitats del web inclouen un newsletter, a través del qual, les persones que es donin d’alta rebran setmanalment les ofertes i descomptes dels comerços associats. A més a més, aquest butlletí electrònic inclourà informació cultural, d’oci i restauració d’Igualada.
La segona aposta de la campanya de l’associació fa referència a les xarxes socials. Fagepi vol aprofitar l’èxit del nou fenomen de relació virtual a través de l’obertura del seu perfil a Facebook i Twitter, les dues plataformes amb més seguidors internautes a dia d’avui. Les pàgines serviran per a què els fans puguin interactuar entre ells i comentar les novetats i descomptes de les maques igualadines. Una de les avantatges d’aquests microbloggings és la interacció ja que el consumidor podrà enviar missatges breus i compartir amb la resta de la comunitat. La immediatesa de les xarxes socials permetrà que les ofertes es pengin en temps real sense haver d’esperar a rebre el newsletter setmanal.
Amb aquestes iniciatives, Fagepi es situa en l’estratègia comercial més innovadora d’aquests temps per aconseguir generar una comunitat de clients, estimular les compres, atreure un major nombre de compradors de fora d’Igualada i donar a conèixer l’activitat cultural i d’oci de la comarca.
Apreciat Joaquim, només demanen una mica de paciència, ja que el web encara està en construcció i està previst que ben aviat estarà operativa al 100%, amb modificacions. Sentim la ”mala... Llegir més impressió” que t’has emportat. La web, com ja saps, està promoguda des de l’Agrupació Tèxtil FAGEPI i la seva finalitat es promoure les botigues de fàbrica, o sigui ”outlets” i està obert a participar-hi tothom que tingui un establiment d’aquest tipus i que ho vulgui.
No està malament la idea de fer una guia de comerços en general, però crec que ens posaríem en un camp que potser no ens pertoca. Què hi dirien les altres agrupacions i associacions? Sàpigues, Joaquim, que amb la promoció d’aquest establiments també se’n beneficien altres, i no només hi apareixeran botigues, sinó que també intentarem que sigui un portal de referència per a altres activitats de la ciutat.
Si feu un cop d’ull a igualam.com, us adonareu que a igualada hi ha menys de 10 botigues de moda. ...???
És això el que volem comunicar?
La iniciativa és bona, i en calen més per donar-nos a... Llegir més conèixer... però, si us plau, deixem de ser tant endogàmics i obrim les nostres propostes a tot el colectiu de comerços. El plànol d’aquesta web fa llàstima de veritat.
.. va, que encara hi som a temps ...
Joaquim
Igualada
1 de febrer 2010.22:36h
Apreciat IGUALAM, a veure si em sé explicar.
1 - Felicitats per la iniciativa. ”La iniciativa és bona, i en calen més per donar-nos a conèixer.
2 - A primers de gener vaig ensopegar amb un... Llegir més banner de propaganda d’IgualaM, publicat en una de les planes de l’anoiadiari. L’enllaç em va portar a la vostra web que ara em dius que està a mig fer. Vaig posar-me a la pell d’un possible client, posem el Sr. Pere de Barcelona i vaig pensar quines sensacions li aportaria la web d’IgualaM... i ho vaig deixar aquí.
3 - Gairebé un mes més tard apareix aquest article i torno a entrar a IgualaM pensant que ara si, que tot està al seu lloc i que la sensació que tindrà el Sr. Pere de Barcelona serà una altra... però no és així, tot segueix igual.... i a més em quedo parat que ningú no digui res... potser el tema outlet no interessa a Igualada? Decideixo fer un comentari:
4 - És això el que volem comunicar?
5 - Ànims amb el projecte, tot està per fer i tot és possible i calen iniciatives com aquesta per donar-nos a conèixer.
Ah, i no soc part interessada en el tema...;·)