Cesca

‘El Pla Estratègic de l’Anoia ha quedat cobert de papers’
Remigi Palmés, creador del document denuncia la manca de coordinació entre els diferent polítics que l’havien de dur a terme

Dimecres, 13 juliol 2011. 03:00

La redacció del Pla Estratègic de l’Anoia va aixecar expectació i esperança entre diferents sectors socioeconòmics de la comarca. Amb alguns mesos de retard, va ser presentat en un acte cerimoniós al Cercle Mercantil d’Igualada però avui, 10 mesos més tard, Remigi Palmés, el consultor que va elaborar el document, afirma que ‘ha quedat cobert de papers’ i en culpa la manca de coordinació entre els diferents polítics i partits de la comarca; ‘Cadascú va a la seva i així no podrem tirar endavant’.
Remigi Palmés: ‘L’Anoia té talent, projectes, una bona situació i eines, però li cal coordinació i compromís per tirar endavant’
Prop de 300 persones van assistir a la presentació del Pla Estratègic de l’Anoia

Dijous, 23 setembre 2010. 03:00

El Consell Econòmic i Social de l’Anoia va presentar, aquest dimecres a la tarda, el ‘full de ruta’ que ha dissenyat per a la comarca. El procés del Pla Estratègic de l’Anoia havia generat força expectativa i curiositat, de manera que prop de 300 persones —ciutadans, empresaris i diversos polítics— van omplir el Cercle Mercantil d’Igualada. Segons Remigi Palmés, consultor que ha elaborat el document, ‘a la comarca es fan coses, però el problema és que queden aïllades: no treballem en xarxa’.
Teo Romero: 'El Pla Anoia no és un document més: és acció des del primer moment'
Es crearà una agència de desenvolupament econòmic per captar inversions i coordinar les iniciatives

Dimecres, 8 setembre 2010. 03:00

Amb l'entenedor símil d'una partida d'escacs, en la qual tots plegats som peons i hi juguem un paper, el Consell Econòmic i Social de l'Anoia va fer un petit avanç aquest dimarts del que s'ha anomenat Pla Estratègic de l'Anoia. Es va deixar clar que aquest full de ruta pretén coordinar iniciatives per fer progressar la comarca, i que ho farà amb idees concretes i, sobretot, materialitzables a curt i mitjà termini.
PUBLICITAT