TORNAR
PUBLICITAT

Pàmies va presentar la dimissió davant la impossibilitat que s'aprovi el POUM i Aymamí no la va acceptar

L'oposició frontal del PP fa que sigui pràcticament impossible que s'implementi · L'alcalde es reuneix amb diverses entitats socioeconòmiques per analitzar la complicada situació que viu l'equip de govern · Manté esperances d'aprovar-l

politica
Dilluns, 15 febrer 2010. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
El regidor d'Urbanisme de l'Ajuntament d'Igualada, Antoni Pàmies, va presentar dijous la dimissió a l'alcalde de la ciutat, Jordi Aymamí, que no l'hi va acceptar i que el va comminar a continuar en el càrrec fins a final del mandat, segons que ha pogut saber anoiadiari·cat. La frustrada dimissió ha anat seguida d'un conjunt de reunions d'Aymamí amb tot de representants del món socioeconòmic igualadí per convèncer-los de la conveniència del POUM i per explicar-los que està convençut que l'aconseguirà aprovar -tot i l'oposició frontal del PP, a la qual previsiblement se sumaran CiU i ERC. Consultat per anoiadiari·cat, Pàmies nega ara que hagués volgut dimitir: 'Quan hi ha dificultats és important ser-hi.'

Pàmies hauria motivat la seva decisió després de veure que el POUM projectat per l'equip de govern de l'Entesa per Igualada és pràcticament impossible que s'acabi aprovant aquesta legislatura, sumat al fet que hauria d'haver estat el gran projecte urbanístic que culminaria la seva dilatada carrera com a regidor.

Sobre l’oposició política al projecte, Pàmies afirma que correspon a l’alcalde cercar el suport necessari perquè el Pla d’Ordenació Urbanística Municipal tiri endavant. En referència a les voluntats de retirada del pla expressades pels grups de l’oposició, raona que 'prendre decisions sense haver analitzat les al·legacions i sense haver escoltat la gent és avortar el procés de participació'. anoiadiari·cat ha volgut contactar diverses vegades amb Jordi Aymamí, sense aconseguir-ho.

La voluntat de dimitir d’Antoni Pàmies arriba després d’unes setmanes mogudes per al POUM igualadí. En primer lloc, entitats com la Unió Empresarial, el Gremi de Constructors, Fagepi i la Cambra de Comerç van sol·licitar formalment que s’allargués el termini d’al·legacions. Després va ser el PP qui va anar més enllà, demanant la retirada del pla i que aquest quedés sense efecte. Tant CIU com ERC han manifestat el seu desacord amb el POUM que defensa l’equip de govern, i fins i tot els convergents van sol·licitar dijous passat la convocatòria d’un ple extraordinari per suspendre’l definitivament.


38 Comentaris

J

Joan M.T.

Igualada

22 de febrer 2010.10:31h

Respondre

Ester, jo també penso igual que tu. El que he transcrit en la meva opinió és un comentari que va fer al twitter un membre de l’Ajuntament, així ja podem veure com pensen. Alguns fan servir la... Llegir més tàctica de culpar als altres (enlloc de governar per la ciutat, cobren de la ciutat i només defensen els seus) i dir sempre la mateixa mentida perquè al final sembli veritat, però ja s’ha vist en aquest tema del POUM com la gent ja els comença a conèixer.

E

Ester

Igualada

19 de febrer 2010.08:08h

Respondre

Al Joan MT:
El catàleg de béns protegits augmenta perquè ERC va negociar la inclusió d’alguns edificis al POUM. Per l’Entesa i PP, anaven TOTS A TERRA.
És fals que respecti els que ja... Llegir més existien al catàleg. Hi ha com a mínim dos elements catalogats que se’ls baixa la protecció de nivell 3 a nivell 4 per poder-los tirar a terra. Un d’ells l’Electra Igualadina. Fet que han amagat pel senyor Pàmies i Aymamí des del principi.

J

Joan M.T.

Igualada

18 de febrer 2010.16:54h

Respondre

POUM aclariments:

1) el POUM no expropia RES de RES, ni té afectacions normatives.
2) El catàleg de béns protegits augmenta, respectant aquells que ja existien.
3) La retirada del POUM suposa un... Llegir més de nou com a mínim fins el 2015.

J

Josep E

Igualada

17 de febrer 2010.08:16h

Respondre

A l’”entrevista cuinada” a l’Aymamí no va dir res del Pàmies lo qual dóna per bona la noticia que va publicar aquest diari. Felicitats per dir les coses tal com són. No ho poden dir... Llegir més gaires.

M

Maria

Igualada

16 de febrer 2010.18:12h

Respondre

Alguns membres de l’Entesa x Igualada estan molt nerviosos. En el twitter d’un d’ells si comenta ”retorn al passat, les momies dels poders fàctics han despertat ... ”. Quan no se surten... Llegir més amb la seva, enlloc de rectificar, encara es fan les víctimes. Així no es construeix un futur de ciutat. Amb els polítics actuals no anem enlloc, cal una regeneració a fons.

T

Toni

IGD

16 de febrer 2010.18:09h

Respondre

Avui a les 20:15h entrevisten a l’alcalde a ConcaTV per a parlar del POUM (repeticions a les 22:15 i 00:15)

Segons el nou POUM l’edifici de Cal Tabola (actual seu dels moixiganguers... Llegir més d’Igualada) ha de desaparèixer. Aquest edifici ha estat rehabilitat (amb molt d’esforç) pels moixiganguers i va ser inaugurat el juliol del 2009.
El POUM també preveu enderrocar edificis catalogats com a històrics.

L

Lídia Martí

Igualada

16 de febrer 2010.17:52h

Respondre

L’Aymamí ja està pressionant els Gremis i entitats socioeconòmiques per a que acceptin modificacions al POUM. La guerra subterrània ha començat.

X

Xavi

IGD

16 de febrer 2010.13:35h

Respondre

Alguns es pensen que a casa nostra no podem tenir un mitjà de comunicació independent i no controlat políticament. Felicitats i seguiu igual que fins ara.

Aquest vespre, per ConcaTV (20:15 i... Llegir més repeticions a 22:15 i 00:15), es podrà veure una entrevista a l’Aymamí en la qual parlarà del POUM. Estic dubtant entre veure APM (a TV3) o aquesta entrevista ... promet ser molt divertit; en sortiran uns quants escaldats ?

P

Pau

Igualada

16 de febrer 2010.13:23h

Respondre

El POUM presentat proposa construir 6000 habitatges nous quan encara en queden quasi 3000 de buits.
Segons el POUM Igualada podria arribar a 90.000 habitants. A on treballaran ? Volem ser una simple... Llegir més ciutat dormitori ?
També diu que les empreses de curtits del Rec han de marxar en un màxim de 12 anys i, en canvi, no proposa on hauria de ser la nova ubicació; actualment hi treballen directa o indirectament quasi 1000 persones, ens podem permetre perdre encara més llocs de treball ?
Amb aquestes accions fetes d’amagat i sense consultar a la gent no sortirem mai del pou, o ja els hi interessa ?

j

jordi

igualada

16 de febrer 2010.12:12h

Respondre

De la manera que s’ha fet aquest pla s’han fet la majoria de plans que s’han aprovat en els darrers anys. Es tractava d’aplanar el camí a l’activitat constructora tot aprovant les... Llegir més planificacions tant silenciosament com fos possible per no despertar susceptibilitats.

Igualada ha dit prou. Felicitats.

Llàstima que ja hagin colat planificacions com el pla director urbanístic de la conca o el pla territorial de les comarques centrals que recullen la idea de la urbanització massiva de la conca. Quina animalada!

Els avaladors d’aquests plans haurien de dimitir. I no es tracta ni d’interessos polítics ni de negar que Igualada necessiti un POUM. Es tracta de reconduir l’estratègia equivocada que en nom d’un fals progrés han defençat els actuals polítics junt amb empresaris interessats. Aplaudeixo la intenció del senyor Pàmies de reconèixer que ha arribat l’hora que altres idees liderin la planificació.

A Òdena i a Montbuí encara no han dit prou. El senyor Guisado té sobre la taula una bestiesa pitjor que la Igualadina. A veure si pren nota.

j

joan

igualada

16 de febrer 2010.10:45h

Respondre

A veure, s’ha elaborat un pla d’ordenació per un gabinet de tècnics que no són d’Igualada, auspiciats per un ajuntament que no ha consultat durant la seva elaboració a la ciutadania (a... Llegir més tota), pel qual s’ha pagat al voltant de 500.000 euros, i que abans d’aprovar-se provisionalment va ser retocat a darrera hora pels tècnics locals a causa de les incoherències que contenia.

Però a més, i això revesteix de graventat l’assumpte, l’equip de govern ha estat incapaç d’explicar que aporta de nou (a part de més sostre edificable) El Pla afecta negativament a zones industrials i/o de serveis i equipaments que ho eren fins ara i no fomenten zones tant important en el desenvolupament com pot ser la zona de rec, o col.loca cases i pisos al costat de l’actual Polígon Industrial, tallant la seva potencialitat (que estic convençut que encara n’hi queda).

Un Pla d’Ordenació Urbanística ha de respondre a un model de ciutat, i Igualada necessita un nou model de ciutat urbana, comercial, industrial, tecnològica, de serveis, d’oci, que pugui promocionar-se i a més a més mira si és sostenible... millor. Igualada necessita que es desenvolupi socio-econòmicament cap el futur i aquest Pla no ho permet.

I el futur es mirar com s’han desenvoluipat les ciutats mitjanes de casa nostre i d’Europa... Tot això el regidor Pàmies, l’alcalde Aymamí han estat incapaç d’explicar-ho. Bé ells i tot el govern del PSC-IC que avalen un Pla d’Ordenació Urbanística que no afavoreix el veritable desenvolupament socio econòmic de la ciutat i que encara està pensat en la ja desfasada etapa de l’especulació del totxo. El Pla no s’hauria d’haver aprovat mai, però el ”seguidisme inconscient” del regidor del PP Pere Calbó hio va possibilitar (que ara sabiament ha rectificat -o millor l’han fet rectificar les pressions del seus propis votants igualadins a les altes esferes del partit a Barcelona- o per cert ell hi treballa). Per sort CiU, amb en Marc Castells i ERC, amb en Joan Torra, poden ajudar ara a possibilitar una rectificació i forçar la retirada d’un pla d’ordenació nefast i inecessari. La ciutadania no el vol. Cal ser conscients i conseqüents, i pensar també que és el que li cal a la ciutat. A la ciutat li cal promoció i desenvolupament. Retirar ara el pla siginifcarà no poder-lo tornar a presentar en tres anys... Per tant potser caldria allargar sis o set mesos el període d’al.legacions i rectificar-lo de manera coherent pensant en el futur de la nostra ciutat.... Esperem-ho, però si no és així fora el Pla, i que en conseqüència dimiteixin els seus responsables polítics... o sigui en Pàmies.

m

maria

igualada

16 de febrer 2010.09:24h

Respondre

Tens raó Esther, un periodista no rebela les fonts però sí que les contrasta i crec que l’anoiadiari sempre ho fa. No deu ser enveja?

E

Ester V.

Igualada

16 de febrer 2010.07:55h

Respondre

Molt bona feina anoiadiari. Pere no esperis que et rebel.lin les fonts informatives. Segueix els moviments de l’alcalde i regidor d’urbanisme de la setmana passada i sabràs més. A més si... Llegir més l’alcalde no ho accepta, és normal que ell ho negui. Si anoiadiari ho afirma és que té més d’una font.

P

Pere

Igualada

15 de febrer 2010.23:36h

Respondre

Trobo que afirmar tant categoricament una notícia com aquesta diu bastant poc de rigor periodístic. A més, el mateix afectat (Pàmies) ho nega. Trobo a faltar una font sobre la qual sostentar... Llegir més aquesta notícia. Dir ”segons ha pogut saber anoiadiari.cat” no vol dir res. Els mitjans seriosos com El País o El Mundo tampoc rebel·len fonts però sempre posen ”segons fonts properes al govern”, ”segons fonts de la mateixa investigació”, etc, etc. per justificar les informacions i donar-los credibilitat.

El que passa és que suposo que cal tenir o inventar-se bombes informatives com aquesta per atraure visites i tenir més publicitat. I això n’hi ha que n’hi dieu llibertat informativa???

Ara, per altres coses sí que es pot felicitar anoia diari, les coses com siguin.

e

eRIC

Igualada

15 de febrer 2010.22:28h

Respondre

Joan Ramon, doncs en Riba fa molt i molt de temps que s’espera (i desespera ?) per a substuir a l’altre Jordi a la cadira d’alcalde. El què ens espera ? doncs ... ”más de lo mismo”.

J

Joan Ramon

Igualada

15 de febrer 2010.21:45h

Respondre

Jo crec en la dignitat del Sr. Pàmies i presentar una dimissió l’honora. És una persona respectuosa i demòcrata i sap assumir els seus errors. El problema són els senyors Aymamí i Riba que no... Llegir més poden assumir-la perquè això seria reconèixer moltes coses que demostrarien el fracàs de la seva gestió.

a

anna

igualada

15 de febrer 2010.21:10h

Respondre

no tardarem en sentir l’equip de govern a desqualificar aquest mitjà per haver publicat aquesta notícia. les veritats fan mal.

J

Joan

IGD

15 de febrer 2010.19:45h

Respondre

Això és el que diu la web municipal en data 10 (faltes ortogràfiques incloses):
El govern municipal es veurà obligat a aparcar el Pla Urbanístic Municipal perquè no té el suport de la majoria... Llegir més del ple. Si ahir era el PP qui demanava la retirada del Pla, avui, ERC i CiU han anunciat, en declaracions a Ràdio Igualada, que tampoc hi donaran suport. Vist que la modificació del POUM necessita la majoria absoluta del ple municipal, i que el govern està en minoria, el Pla quedarà del tot aturat ja que no hi ha els suficients suports per aprovar-lo.
El grup municipal de CiU a l’Ajuntament d’Igualada demanarà, avui mateix, la convocatòria d’un ple extraordinàri per aturar definitivament el pla. El portaveu de CiU, Marc Castells, reconeix que el POUM està tocat de mort, i que el goven no tindrà cap més remei que retirar-lo.
I el govern afirma que si no té la majoria necessària per aprovar el PUOM es veurà obligat a retirar-lo
El regidor d’urbanisme, Antoni Pàmies, ha afirmat a Ràdio Igualada que des del govern municipal pensen que el PUOM és un bon pla per la ciutat d’Igualada. Pàmies, però, ha afirmat que la democràcia és un joc de majories, i si el govern no té el suport suficient haurà de retirar el pla i continuar amb el que hi ha de l’any 86. El regidor d’urbanisme remarca que cal que aquest tema es desencatlli en els propers dies, ja que el procés de renovació del PUOM ha aturat, momentàniament, els permisos d’obra.
http://www.igualada.cat/cat/Igualada-al-Dia/Noticies/El-POUM-s-aturara-definitivament

L

Laia

IGD

15 de febrer 2010.18:55h

Respondre

Al nom del comentari del tal ”rucs” em sembla que hi sobre la ”s”. Amb afirmacions com la seva es demostra el coneixement que tenen alguns del teixit productiu (el que encara queda) de la... Llegir més ciutat; a part del desconeixement de la normativa ortogràfica.

R

Ricard Espelt

Copons

15 de febrer 2010.18:21h

Respondre

El recorregut vers la pressa de decisions, és tant o més important que la pròpia decisió.

Felicitats Màrius per l’aplicació:
http://www.igualada.com/poum/

Molt senzilla i clara.

r

ricard d.

igualada

15 de febrer 2010.17:48h

Respondre

m’afegeixo a l’0bservació que es fa de que cap dels mitjans de paper o visuals (llegeixis tv locals) en parla.és curiós i sosp0itós a la vegada.

per cert dir que amb una fàbrica afectada... Llegir més pots conitnuar l’activitat es demagogia pura, donaran permisos d’obres per fer arreglos i millores quan convingui fer-les?. donran permisos nous si algun boig vol intal.lars’hi i mirar de crear una emrpesa?..

P

Pau

Igualada

15 de febrer 2010.17:29h

Respondre

Evidentment que cal un nou POUM, l’actual és de fa quasi 25 anys, però no un POUM com el que s’ha presentat: amb prepotència, sense escoltar a la gent, amb afany especulador i menystenint al... Llegir més món industrial.
Alguns enlloc d’anar endavant ens volen fer anar enrera ... els seus interessos deuen tenir.

r

rucs

15 de febrer 2010.17:21h

Respondre

dexem el rec com esta home que hi ha molta activitat economica i es el futur d’igualada. en fin..

L

Laia

Igualada

15 de febrer 2010.16:40h

Respondre

Home... pel bé de tots, el Pàmies podria insistir una mica més.

J

Joan

IGD

15 de febrer 2010.15:59h

Respondre

El comentari 6 del Josep em fa gracia i ja obre la porta a qui podem passar les culpes els nostres polítics de l’Entesa..
Ara resulta que els plans els fan els tècnics. Be, inicialment hi estic... Llegir més d’acord. Els tècnics dibuixen.
Però els tècnics dibuixen el que els diuen els politics que han de dibuixar. Si el que volen el politics coincideix amb el que volen els tècnics collonut. Però si el que diuen els tècnics difereix del que volen els politics al final es fa el que diuen els polítics.
Per mostra un botó: no conec cap tècnic que avali que Òdena sigui un lloc idoni per un aeroport corporatiu. Doncs ja el tenim. Jo no se si es bo o no ni dic si el vull o no. Però el que dic és absolutament cert.

S

Santi

Igualada

15 de febrer 2010.15:53h

Respondre

Com a ciutadà vull donar la presunció de innocència al meu govern i estic convençut de que s’ha fet molta feina per tal de enllestir un pla que ha de portar Igualada a ser un millor ciutat de... Llegir més cara al futur.
Certament la situació econòmica en els últims dos anys ha fet un canvi de 180º i pot ser que s’hagin de fer correccions en un POUM que ha quedat desfasat en quant a projeccions urbanístiques. Però el que no val i es una traïció a la ciutat es senyalar al govern com a únic culpable, no fer propostes de correcció i a sobre, els que han acompanyat al govern fins ara, deixar-lo tirat per interessos electorals.
El POUM es un problema de tots, un projecte de municipi en el que tots els regidors hi ha d’estar per responsabilitat davant els ciutadans i no val fer fracassar el desenvolupament futur d’Igualada per aconseguir la cadira del ajuntament.
Qui faci mal a Igualada per fins electorals no mereix un lloc al consistori.
Demano als diferents regidors que treballin per salvar el POUM (futur) d’Igualada.

j

josep

igualada

15 de febrer 2010.14:33h

Respondre

En Josep diu mentider a en Marius, però és precisament aquest ganivet de tècnics que tenen el cul pelat de fer POUMs qui han posat nom al plànol al que cita en Màrius. D’altra banda si que és... Llegir més una mentida que només hi ha una possibilitat/alternativa de POUM i que aquesta és precisament la que és presenta. I també és mentida que els tècnics que elaboren el POUM no segueixen unes premises-directives polítiques de l’equip de govern que li encarrega la feina.
En quant a les esmenes/al·legacions apuntar que, per experiència, les esmenes que s’oposen a les directives polítiques són contestades negativament sense justificacions tècniques. És més, molts tècnics acaben dient ”tens raó, però la meva feina és fer el dibuix que em demana qui m’ha contractat”· El moment de discutir el model no és en les al·legacions sinó abans. Les al·legacions que canvien substancialment el projecte es descarten perquè impliquen tornar a fer-lo. I aquest és el cas. Si el POUM és tant necessari l’ajuntament no podia permetre’s la frivolitat de tirar endavant sense haver dedicat tots els esforços en buscar consensos abans de llançar-se a la piscina.

l

lídia

igualada

15 de febrer 2010.14:25h

Respondre

és normal que l’aymamí no li accepti, seria la defunció final del poum

P

Pau

Igualada

15 de febrer 2010.13:30h

Respondre

Restem a l’espera del comentari del portaveu/músic pagat que fa dies que no toca per aquestes pàgines.

E

Eduard

Igualada

15 de febrer 2010.13:30h

Respondre

És molt ”curiós” que d’altres mitjans no parlin del tema. Ja tenen raó quan diuen allò de ”no mosseguis la mà de qui et dóna el menjar”.
Visca la independència informativa... Llegir més d’Anoiadiari. Sort i endavant les atxes !

B

Bartomeu

Igualada

15 de febrer 2010.12:55h

Respondre

Això de JUGAR a fer veure que dimiteixo és mes vell que el dimoni. Ja ho va fer fa molts anys el felipe Gonzalez. Si vols dimitir, dimiteix i si vols fer teatre , ves a l’Ateneu pero d’aquesta... Llegir més comedia de dir que dimiteixo per a no dimitir ja n’estem tips.

M

Màrius

Igualada

15 de febrer 2010.12:04h

Respondre

JOSEP, NO ENTENC que em diguis mentider :(
Me limitat a posar online en un altre format + usable, el que a la web de l’ajuntament diu ben clar a aquesta... Llegir més adreça:

http://www.igualada.cat/cat/Igualada-per-Temes/Urbanisme/Nou-Pla-d-Ordenacio-Urbanistica-Municipal-d-Igualada/Document-integre

Plànols de suspensió de llicències
Àmbit de suspensió de llicències.pdf 5,32 MB

Josep, on és la mentida?

J

Josep

15 de febrer 2010.11:25h

Respondre

Marius no menteixis, el POUM no parla de suspensió de llicències, és més en cap moment diu que es deixi de fer l’activitat, el POUM només diu que els sols passen a ser uns PMU, lo que vol dir... Llegir més que en un futur, per tant no de manera immediata, quan sigui viable i els amos del terreny ho deixideixin, poden acollir-se al que diu el PMU, a més mentre no s’executi no només no es retiren les llicències sinó que a més a més no te’n negaran de noves, per tant de suspensió de llicències res de res...
Tot això és una llàstima, el pla no és dolent i preveu el creixement d’Igualada els pròxims 30 anys, i actualitza a les noves normatives el sòl d’Igualada, tot per temes polítics, tingueu en compte que el pròxim que vingui, sigui qui sigui, farà exactament el mateix, no hi ha massa mes marge de maniobra, Igualada té el sol que té, i miracles no se’n fan.
Per últim el pla no l’ha fet l’Ajuntament, l’han fet un ganivet de tècnics especialitzat en fer aquestes coses... és una cosa molt complexa per a fer-ho un ajuntament, i els que ho han fet no és ni el primer ni l’últim que fan... No hipotequeu el futur d’Igualada per temes polítics (el POUM no es fan en dos dies) presenteu les esmenes que creieu...

j

josep

igualada

15 de febrer 2010.10:46h

Respondre

Si el nou POUM igualadí fa esgarrifor perquè es posa al servei de la construcció, haurieu d’anar a veure l’Avanç del POUM odenenc que volen aprovar en un temps rècord abans no els peti a les... Llegir més mans. Com que el PSC-PSOE té majoria a Òdena, haurà de ser un tribunal i no l’aïllament polític qui aturi el servilisme polític cap el lobby de l’econòmic que s’aprofita de la requalificació i urbanització. En aquests moments de la película els polítics són com els jugadors de parxis que s’han quedat amb una sola fixa en joc i l’han de fer avançar encara que caiguin just per davant d’una fitxa contrincat que els pot matar a la següent jugada. Els moviments a la desesperada a vida o mort del senyor Aymamí són un exemple il·lustrador. Possiblement, aviat veurem també al senyor Guisado en una situació similar. En un moment que necessitem els polítics a ple rendiment buscant solucions imaginatives i innovadores ens els trobem atrapats posant pedaços a la desesperada per mantenir-se vius.

M

Màrius

Igualada

15 de febrer 2010.10:21h

Respondre

Si voleu veure d’una manera CLARA i FÂCIL el POUM ”sobre” Igualada, ho teniu aquí: www.igualada.com/poum/ (plànol de suspensió de llicències).
Els fitxers de la web de l’ajuntament em... Llegir més deixen l’ordinador penjat :(

P

Pere

Igualada

15 de febrer 2010.09:58h

Respondre

Si el Sr Pamies dimitis seria una gran novetat, donat que en aquest pais quasi bé nungú renuncia a les comoditats i la erotica del poder.
Per la meva part, i si el alcalde no li ” permet”... Llegir més dimitir, el convido com a co pagador dels seu salari a anar a treballar a l´ajuntament d´amics, però sense fer res. Tots hi guanyarem, fins que arribin temps millors...que no vol dir pas altres partits politics, sino que gracies a l´esforç de la gent puguem ressorgir de la situació actual.
El POUM significa repetir els errors del passat recent que han portat al conjunt del estat espanyol a ficar-se dins un pou negre del que costarà sortir, es a dir veure la economia en clau de construcció sense sentit, IBIs que augmenten indiscriminadament i empobriment de la població. La gent que encara tenim la sort de treballar ( es un luxe més aviat) el unic que esperem es que es facin politiques que espentin la creació de llocs de treball, no pas enderrocar-los precisament. Com es pot concebre menystenir els llocs de treball del carrer d´alemanya o els adobers per exemple?? Aixó es endreçar la ciutat o més aviat convertir-la en una ciutat dormitori? Si el POUM continua endevant es necessari ampliar els carrils de la A2 per que puguem marxar tots a treballar fora de Igualada, amb cotxe propi, es clar.
Prou pardelades, prou coacció i prou extorssió.La C de coherencia va abans de la D de dimisió, o ja no??

J

Joan

IGD

15 de febrer 2010.08:25h

Respondre

Quan un dimiteix dimiteix i prou.
Independentment de si l’altre li accepta la dimissió o no.
Quin riure.
Per saber no saben ni dimitir.

E

Ester Vich

Igualada

15 de febrer 2010.08:05h

Respondre

És lògic que la presentés. Era el gran projecte de la carrera del Pàmies. Si l’alcalde li hagués acceptat seria l’enterrament definitiu del POUM.

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.