TORNAR

Lloll Bertran posa el seu 'seny' a una campanya publicitària

Serà una de les cares de la pròxima campanya del Banc de Sabadell

societat
Dimecres, 9 octubre 2013. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
A partir del 14 d’octubre, l’actriu igualadina Lloll Bertran, juntament amb els vilafranquins, el casteller David Miret, i el físic i presentador Toni Mestres, seran les cares noves de la pròxima campanya publicitària de Banc Sabadell. 

Lloll Bertran durant l'enregistrament de l'espot publicitari

Abanderant el valor seny, tots tres se sumaran als professionals que ja van protagonitzar la mateixa acció a final de l’any passat i que també apareixeran en aquesta edició: el doctor Santiago Dexeus, la il·lustradora Pilarín Bayés, la cuinera Carme Ruscalleda, el músic David Carabén, l’escriptor Quim Monzó, la periodista Àngels Barceló i l’actor Josep Maria Pou.

Tots tres seran la imatge que projectarà l’entitat en aquestes comarques per mitjà de les seves oficines i insercions publicitàries a la premsa local. La posada en marxa de la campanya 'Seny' coincideix amb el final de la integració de Caixa Penedès a Banc Sabadell, que tindrà lloc els dies 12 i 13 d’octubre amb la unificació dels sistemes informàtics i el canvi de marca, que concreta així l’última fase d’un procés que ha durat només cinc mesos.

Podeu veure a Lloll Bertran en l'enregistrament de la campanya en aquest vídeo.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.