Agenda

Març
Dl Dm Dx Dj Dv Ds Dm
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

22 de març

"Per què no em fan efecte els llums de colors?". Fotografies de Pau Corcelles

00:00h

Hot Blues

C/ Tarragona, 9 ()

Veure més informació

"La purga", d'Albert Gàmez

00:00h

Ateneu Igualadí

C/ Sant Pau, 9 ()

Veure més informació

"Proves d'impressora" de Ramon Enrich

00:00h

Teatre de l'Aurora

C/ Aurora, 80 ()

El procés creatiu per a l’elaboració del disseny del nou logotip del Teatre de l’Aurora. Un re-cull desordenat de diferents proves i esbossos realitzats per RAMON ENRICH per arribar a la imatge final.

Veure més informació

Diada familiar

h

Col·legi Mestral

Autovia A-2 km.550 ()

Durant tot el dia el col·legi Mestral acollirà jocs, activitats per a totes les edats, esports, un dinar, etc.

Imatges per a la igualtat

09:00h

Espai Cívic Centre

C/ Trinitat, 12 ()

Obres presentades al II CONCURS DE PORTADES PER LA IGUALTAT DE GÈNERE de la Micod.

Veure més informació

Dones grans, grans dones

09:00h

Centre Cívic de Fàtima

()

Exposició que trenca clixés sobre el que significa envellir per a les dones, desmunta tòpics i reivindica que les veus femenines de totes les edats siguin escoltades i reconegudes

Veure més informació

Cinema en català: "Els Croods: una aventura prehistòrica"

12:00h

Museu de la Pell d'Igualada

()

Festival Internacional d'Orgue: Rob Waltmans (Holanda). Organista titular de la Basílica de Meerseen

18:00h

Basílica de Santa Maria d'Igualada

Pl. del Bruc ()

Interpretarà composicions de Fletcher, Bach, Daquin, Noble, Guilmant, Nieland, Morançon, Léfébure-Wély, Yon i Moretti. Entrada gratuïta.

Després de l’escola primària, Rob Waltmans (1940) va estudiar orgue d’església i música d’escola a l’Acadèmia de Música de Maastricht. El 1964 va ser nomenat organista titular de la Basílica medieval de Meerssen, càrrec que manté fins el dia d’avui. Des del 2007 ocupa el mateix càrrec per l’orgue històric Binvignat 1818 a l’església de Sant Martí de Geulle. Durant molts anys va treballar com a professor de música a l’Escola Secundària Rombouts a Brunssum, on també va dirigir l’orquestra de l’escola. També va ensenyar a l’Escola de música de Brunssum i a la Universitat japonesa Teikyo de Maastricht. Des de 1997 ha estat director del cor d’homes de Meerssen. És assessor musical de tres cicles d’orgue: a Meerssen, Voerendaal i Heerlen. És també vice-president de la “United Organ Lovers of the Province of Limburg” (SOL), una fundació que coordina totes les activitats d’orgue en aquesta regió sud dels Països Baixos. Al llarg dels anys Rob Waltmans ha donat nombrosos recitals arreu d’Europa i a Mèxic. Va contribuir a diversos enregistraments de CD’s. El 1999 va fer el seu propi CD, titulat ”Orgues de Meerssen”, seguit el 2006 del CD “Rob Waltmans plays the organ in Roggel (St. Peter’s), Lottum (St. Gertrude’s) and Heerlen (St. Ann’s)”. També va participar en enregistraments de televisió i amb regularitat es pot escoltar a la ràdio. Entre les seves darreres activitats hi ha els recitals educatius d’orgue a la Basílica de Meerssen per als holandesos i per als visitants estrangers.

Projecció doble: "Dos días, una noche" + "Birdman"

18:00h

Cinema de Tous

()

XXII Festival Internacional d'Orgue: Rob Waltmans

18:00h

Basílica de Santa Maria

()

Concert de Rob Waltmans, organista titular de la Basílica de Meerssen. Interpretarà composicions de Fletcher, Bach, Daquin, Noble, Guilmant, Nieland, Morançon, Léfebure-Wély, Yon i Moretti. Ho organitza: Institut Municipal de Cultura.

Veure més informació

Fotollibres

19:00h

Biblioteca Central

Plaça Cal Font ()

Exposició de fotollibres amb les obres de grans fotògrafs com Robert Capa, Helmut Newton o Agustí Centelles. Una selecció de llibres de fotografia d’autor, que els artistes i fotoperiodistes creen per preservar en el temps els seus treballs més personals. La mostra s'emmarca dins el FineArt Igualada.

Veure més informació

The Fab Three

19:30h

Nits de taverna

C/ Soledat, 6 ()

Peter Coates (guitarra, veu), Mark Cowling (teclats, veu), Diego Teruel (baix acústic). C

Veure més informació

"La purga", d'Albert Gámez

21:00h

Ateneu Igualadí

C/ Sant Pau, 9 ()

Veure més informació