TORNAR

Agraïment a l’Hospital d’Igualada

Dimecres, 11 juny 2014. 03:15.

La nostra mare i àvia va ingressar a l’Hospital d’Igualada el 23 de maig, i havia estat en diferents ocasions al llarg del darrer any. Tenia 90 anys i a un cor tan feble com robust se li van començar a afegir complicacions. Al cap d’uns dies ja vam veure que no se’n sortiria.

Marta Aguilera Cervera va marxar el passat 31 de maig i no ens cansem d'agrair les intervencions del personal de la planta per la seva humanitat, ajuda, paciència i eficiència. També agraïm la tasca del personal del PADES, amb professionalitat i humanitat. Gent com la doctora Vidal, les infermeres Mercè, Dolors i Carme, la treballadora social Magda i la psicòloga Carme.

Gràcies, moltes gràcies de tot cor per ajudar-nos en aquests moments tan difícils.

Familiars de Marta Aguilera, Santa Margarida de Montbui


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.