TORNAR

El govern no pot enganyar més

Dijous, 15 maig 2014. 14:15. Quim Roca - Regidor PSC Igualada

L’anterior Ple d’Igualada el govern de CiU i ERC, un cop més, va engegar el ventilador de les frases mítiques. Per exemple, una molt utilitzada per l’Alcalde Marc Castells i que diu amb molt cofoi: “Vam heretar el Consorci Sociosanitari d’Igualada, una empresa que no voldria ningú ja que té un deute de 14 milions i factura 6 milions d’euros anuals”. De veritat que ningú la voldria amb un deute a pagar a 20 anys i que cada any factura 6 milions? Ningú la voldria, segur? S’ha mirat els números, senyor Alcalde? Ens pren per ximples?

Vessant econòmica a banda i que ja he respost en aquest primer paràgraf, el Consorci Sociosanitari d’Igualada té com a principal objectiu ajudar a totes aquelles persones que envelleixen i per si soles no es poden valdre i necessiten suport. És per això que el CSSI està dotat d’unes infraestructures que fan possible que on abans amb els governs de CiU s’atenien a 60 persones, de les quals les places públiques no cobrien ni els mínims més desitjats, ara hi hagi centenars de persones ateses. No va ser fins els govern de l’Entesa per Igualada que la ciutat va apostar en incrementar a 195 places les de residència, sent les places repartides de forma equitativa, gairebé 150 pisos tutelats per a gent gran Viu B, 40 places en hospital de dia per a malalts d’Alzheimer, 124 places en centres de dia entre altres inversions com l’atenció domiciliària i altres equipaments en diverses poblacions properes. Dit tot això, considero que el govern de l’Entesa va crear un grup d’inversions per a les persones grans tot oferint un servei excel·lent als nostres avis i àvies que tant mereixen.

Cada cop que escolto de la veu del govern, ja sigui a través de l’Alcalde Marc Castells o de qualsevol altre membre de CiU o ERC protestar per l’herència els dic; Cal fer demagògia fins aquets extrems per mirar de no perdre les properes eleccions? No en tenen prou amb heretar una empresa rentable sense dèficit, que ofereix tants i tants llocs de treball per la comarca i que alhora permet que els nostres avis i àvies visquin de forma honorable i digna? La feina de base la tenen feta, només l’han de saber gestionar i sembla que això els ve molt costa amunt. Sinó, no entenc que hagin d’anar fent escarafalls d’una cosa que funciona i dóna servei.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.