//Plugins sense CDN ?>
Estava veient Polònia el passat divendres dia 2 de juliol. Confesso que se'm van remoure les tripes. Ja sé que és una virtut saber-se riure dels propis problemes i/o defectes. Hi estic d'acord. Però quan algú en situació de total superioritat, menystenint qualsevol mínim de respecte per la dignitat de l'altre se't pixa a la boca (perdoneu l'expressió, però és aquesta la nostra) riure-l'hi la gràcia... em sembla que és fer-l'hi el joc. Fer broma de la desgraciada sentencia de l'estatut, per molt que la sospitéssim abans, em sembla fer un favor als qui van fer tot el que calgués perquè fos possible. Sr. Soler, em sembla que heu perdut els papers.
Pere,
No t´equivoquis! Les armes les teniu i sempre les heu tingut vosaltres. Com els tancs, exèrcit i els 23-f, etc...
Els catalans som pacífics...et deus confondre amb la gent de més enllà de... Llegir més l´ebre, aquells que ens anomenen ”polacos” per parlar una llengue diferent, o amb els del TC que imposa les seves idees a tot un poble que ha tingut un estatut aprovat en un parlament, aprovat per l´estat espanyol i refrendat pel vot popular...
Nosaltres votem i volem decidir, democràticament, com a poble, com sempre hem estat i serem..
renoi pere si que vas fort... pero resulta que no he estat mai d’un partir polític, ni penso ser-ho, pero si que em preocupa que gent com tu, tan unviersal i oberta, pugui parlar d’armes quan... Llegir més ningú ho fa. i si fosssi tu l’intolerant eamb les opinions que no t’agraden?..
Com diria aquell, ”Polònia” ja no mossega. A més a més la realitat supera la ficció.
El teu problema és el típic del militant de partit polític, de la fanatització, que esborra tot sentit de l’humor i impedeix fer conya i tenir una mirada distant als ”problemes”, si, si,... Llegir més entre cometes. El tribunal constitucional ha fet la feina que havia de fer i l’ha fet bé. Catalunya no ha estat ni serà mai una nació. I té tot el sentit del món que el català i el castellà convisquin indistintament... Què espereu per agafar les armes?
jo també crec que ”Polonia” (entre cometes) ha perdut fa temps els papers. Es esclau de gags repetitius, de personsatges sense massa gràcia i de ”valentia” només segons en qué i amb qui,... Llegir més i d’una castellanització creixent en un programa d’humor en catalá. Tot té un temps. ”Polonia” també i crec que li convé un descans urgent i renovar-se d’idees, plantejaments i potser guionistes també.
Josep-M RAMONJOAN
IGD
10 de juliol 2010.12:11h
Dons a mi segueix fent-me riure. Serà per que d’un programa d’humor no n’espero res més. O sia, tot és un problema de expectatives.
Les meves expectatives respecte que cal fer amb la... Llegir més Sentència de l’Estatut estan focalitzades cap a la classe política, no sóc pas partidari de que els problemes identitaris i sobiranistes els resolguin els joglars.
Dit això, val a dir que els ”bufons” de la política real superen els de la ficció. Certament cal arribar a l’absurd per superar el que fan els polítics (d’aquí i d’allà), va de mostra el procés de la sentència o com es prepara una manifestació o com es gestiona un pais. Per tant, enhorabona Sr Soler, segueixi fent-nos riure, cal que cadascú faci el que te encomanat i ho faci be.