TORNAR

L'1 de maig se celebra l'aplec del Castell a la Pobla de Claramunt

cultura
Dimarts, 29 abril 2025. 03:00. Redacció AnoiaDiari.

El Castell de Claramunt acollirà l'1 de maig el tradicional aplec que organitzen l’entitat juvenil Barrufet Roig i l’Ajuntament de la Pobla de Claramunt. L’activitat començarà a les 9 del matí amb un esmorzar popular. El seguirà a les 10 la benedicció del terme i la missa i quan acabi hi haurà una activitat de dansa familiar amb Ansa x Dansa. A partir de les 12 se celebrarà la ballada de sardanes acompanyada per la música de la Cobla Catània.

El punt final arribarà a partir de les 14.30 h amb la paella popular que, com l’esmorzar, organitza l’associació Barrufet Roig. Al llarg de tot el matí també hi haurà jocs per als més menuts.

El regidor de Festes de la Pobla de Claramunt, Francesc Jacomet, destaca que “aquesta és una celebració que està molt arrelada a la nostra tradició i en la que la cultura popular està molt present. Però, més enllà del seu tarannà festiu, també és una gran ocasió perquè els veïns i veïnes ens trobem en un espai lúdic, perquè enfortim llaços i perquè, en definitiva, fem poble”.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.