//Plugins sense CDN ?>
“Nosaltres i la vida que defensem” és el tema de la 23a edició del Concurs de fotografia de Dones amb Empenta (DAE) Com ens veiem les dones?.
Aquest concurs s’emmarca dins el programa del 8M per a fomentar la participació de les dones i a la vegada obrir un espai de reflexió sobre temàtiques diferents però sempre amb perspectiva de gènere.
El lema d’enguany, confirmen les convocants, “és una afirmació i una pregunta per a parlar de drets i condicions de vida dignes, però també de temps, oci, cultura... tot allò que desitgem i necessitem també per a gaudir-la”.
Per a poder concursar s’han d’enviar les fotografies per mail a comunicacio@dae.cat. L’entitat es farà càrrec de publicar-les pel seu perfil d’Instagram @donesambempenta, la xarxa des d’on es decidirà el Premi Públic amb la foto més votada, és a dir, que reculli més cors.
Es poden presentar tres fotografies com a màxim sobre el tema que es proposa fins al dilluns 23 de març a les 12h del migdia.
S’estableixen tres categories, Primer Premi amb 100€, Segon Premi de 75€ i Premi del Públic de 50€, per a la fotografia amb més likes a Instagram fins el divendres 27 de març també a les 12h del migdia.
L’acte de lliurament de premis se celebrarà el dissabte 28 de març, a les 18.30h, al centre Mont-Àgora de Santa Margarida de Montbui,amb la inauguració de l’exposició de les obres participants, que restarà oberta fins el 26 d’abril.
Per a més informació: www.dae.cat.