//Plugins sense CDN ?>
Aquest diumenge, 16 de novembre, a les sis de la tarda arriba al Teatre Municipal Ateneu, de la mà de La Xarxa d’Igualada, l’espectacle ‘Hotel Cuques’ de December Quintet, una proposta familiar que combina música, titelles i poesia amb humor.

L’obra, amb direcció escènica de Pep Farré i direcció musical i arranjaments de Gabriel Amargant i December Quintet, convida el públic a allotjar-se en un hotel habitat per insectes que busquen anar de vacances.
L’espectacle combina música d’estils i èpoques molt diferents, des de peces corals fins a blues passant per swing, funk i temes populars catalans i japonesos.
Les entrades es poden comprar a la taquilla del teatre a partir d’una hora abans de l’inici de la funció, és a dir, a les cinc de la tarda o a través de la pàgina web del Teatre Municipal Ateneu i tenen un preu de 8 euros per al públic general i 6 per a socis.