TORNAR

Aquest divendres finalitzen els Festivals Alta Segarra 2025

cultura
Dijous, 7 agost 2025. 03:00. Redacció AnoiaDiari.

Aquest divendres, 8 d’agost, se celebra, a les 22 h, l’última nit de concerts dels Festivals Alta Segarra d’enguany.

Aquest cop l’escenari serà el poble de Pujalt i el públic podrà gaudir de la música de la cantant Paula Valls i, en acabar, del talent del duet, format per Alba Careta i Enric Verdaguer, Udolç.

D’aquesta manera, es posarà el punt final a la vuitena edició dels Festivals Alta Segarra, organitzats pel Casino de Calaf amb la col·laboració dels ajuntaments de Calaf, Pujalt, Copons, Aguilar de Segarra i Calonge de Segarra.

Les entrades per aquests concerts es poden comprar a través del portal Entràpolis.

Enguany, el públic ha pogut gaudir d’artistes com Los Manolos, The Buckets Brothers, Daniel Anglès, Sofia Ribeiro, Ginestà i Mak’ntes, a més dels d’aquest divendres.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.