TORNAR

Avui s'enceta el cicle de Concerts de Prop

Els concerts són de música de cambra i seran protagonitzats pels alumnes de l’Escola i Conservatori Municipal de Música d’Igualad

cultura
Dijous, 1 febrer 2024. 03:00. Anoiadiari.
D'un cop d'ull

El primer concert del cicle tindrà lloc a les 8 del vespre a l'Ateneu Igualadí i serà amb entrada lliure. Durant el mes de febrer hi ha programats tres concerts més, tots ells interpretats per alumnat de l'Escola i Conservatori de Música d'Igualada. 

Avui, dijous 1 de febrer, comença el primer concert del cicle de 'Concerts de Prop', una iniciativa, organitzada per l'Escola i Conservatori Municipal de Música d'Igualada (ECMMI), en la qual els alumnes interpretaran diferents concerts de música de cambra. 

El primer concert comptarà amb tres grups. El primer grup està format per Alba Boix, flauta; Quim Molina, violoncel i Èric del Río, piano. El segon per Joaquim Jover, trompeta; Niel Cánovas, trombó i Ariadna Grau, piano. I el tercer grup per Quim Ribaudí, violoncel i Hannah Marbà, piano. El professorat d’aquest alumnat són Concepció Ramió i Carles Pertegaz.

El segon concert del cicle tindrà lloc el proper dimecres, 7 de febrer a les 20h a l'Auditori de l'ECMMI i serà protagonitzar per tres grups més. El primer està format per Daisy Ercoli, violí; Laura i Rodríguez, guitarra. El segon grup per Dúnia Farhan, violí i Arnau del Río, piano. I el tercer per Àtticus Artigas, violí; Mariona Salas, violoncel i Aura Sierra, piano. El professorat d’aquests grups són Carles Pertegaz, Romain Boyer i Pepa Fusté.

Els dos darrers concerts se celebraran el dimarts, 13 de febrer a les 19h de la tarda a l'aula 215 de l'ECMMI; i el dimecres 14 de febrer a les 19.30h a la Biblioteca Municipal de Cal Font. 

Tots els concerts són amb entrada lliure. 

 


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.