TORNAR

Avui s’estrena ‘Passat el Pont’ de l’Olla Expressa

cultura
Divendres, 5 setembre 2025. 09:34. Redacció AnoiaDiari.

Avui, divendres 5 de setembre, s’estrena el nou musical de l’Olla Expressa, Passat el Pont, una obra que parla sobre un barri construït per gent que busca millors condicions de vida.

Imatge de l'obra. Olla Expressa.

Tant el guió com la música de la proposta han estat creats expressament per l’ocasió i són obra de Pep Farrés i Martí Delgado, respectivament.

La companyia farà un total de tres representacions aquest cap de setmana: divendres, dissabte i diumenge. Totes seran a les 9 del vespre a l’Adoberia Bella i les entrades es poden comprar a través del portal tiquetsigualada.cat

El passat 26 d’agost, un cop acabada la Festa Major d’Igualada, seixanta-cinc joves van començar a treballar intensament per tenir-ho tot a punt per a l’estrena d’avui. Els participants s’han estat preparant el text, les cançons, les coreografies i, també, creant-ne el vestuari i l’escenografia.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.