La segona jornada del 'Músiques de butxaca' té com a cartell al barceloní Andreu Martínez. Vindrà acompanyat de tota la banda (AM Band): Martín Laportilla, baix i cors, Adri González, teclats i cors i Didak Fernández, bateria i cors.
Blues marca de la casa per l'edició de novembre del format de concerts de l'Ateneu Igualadí. Andreu Martínez serà a l'espai igualadí aquest divendres a les 11 de la nit -entrades a 10 i 12 euros- per exhibir el seu estil eclèctic, forjat a banda i banda de l'oceà. Nascut a Barcelona. Martínez, des de molt jove comença a tocar la guitarra. Als 22 anys es trasllada a Nova York on perfecciona les seves habilitats com a músic i és a partir de llavors que s'inspira per crear i desenvolupar la seva pròpia música.
Una fotografia promocional de l'artista convidat aquest divendres
L'Andreu Martínez beu d'influències provinents del blues, el pop, el rock progressiu dels 70 i que, fins i tot, en els seus temes, mostra un cert regust del so de Seattle. Aquest concert forma part de l'agenda del Zoom Experience, espai creat pel Zoom Festival per viure experiències sensorials i culturals durant les setmanes prèvies al festival que enguany se celebrarà del 22 al 27 de novembre.