TORNAR

La Biblioteca Mont-Àgora de Montbui fa balanç del 2025

Intensa activitat cultural i prop de 30.000 visites

cultura
Dilluns, 23 febrer 2026. 03:00. Redacció AnoiaDiari.

La Biblioteca Mont-Àgora ha presentat la memòria d’activitats del 2025, que confirma la seva consolidació com a referent cultural al municipi.

Durant l’any passat va registrar 29.996 visites (116 diàries de mitjana) i va sumar 270 nous usuaris. Es van efectuar 19.056 préstecs, 799 dels quals digitals. També es van gestionar 2.862 documents a altres biblioteques i se’n van rebre 868.

El fons actual és de 33.073 documents, amb 1.890 noves incorporacions el 2025 i 70 subscripcions a revistes i diaris.

En l’àmbit del foment de la lectura i la programació cultural, durant el 2025 s’han organitzat 153 activitats, que han comptat amb un total de 2.889 assistents. Aquestes dades reflecteixen una programació estable i diversa, adreçada a públics de totes les edats.

L’aposta per la col·laboració amb els centres educatius també ha estat destacada, amb 108 visites escolars i la participació de 2.228 alumnes, consolidant la biblioteca com un espai educatiu clau i un suport fonamental per a la comunitat escolar de Santa Margarida de Montbui.

El conjunt d’aquestes xifres evidencia el compromís de la Biblioteca Mont-Àgora amb la promoció de la lectura, l’accés a la informació, la cohesió social i la dinamització cultural del municipi, reafirmant-la com un servei públic essencial i en creixement constant.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.