TORNAR
PUBLICITAT

La Biblioteca viu un Nadal barroc

Exposició d’Ars Antiqua al vestíbul durant les fetses del Nadal

cultura
Dimarts, 16 desembre 2008. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Caràcter barroc és el títol de l’exposició que es podrà veure al vestíbul de la Biblioteca Central d’Igualada durant les festes nadalenques. Fins al proper 10 de gener, els visitants podran veure els treballs fets pels alumnes del taller de pintura decorativa aplicada al moble d’Ars Antiqua, dirigit per Sara Berzosa.

Es tracta de peces d’estil barroc com tauletes de nit i cornucòpies que donen un aire sofisticat a l’espai.

Les propostes nadalenques de la Biblioteca inclouen també amb un taller familiar d’origami, art que consisteix en crear figures plegant el paper. En aquest taller petits i grans podran fer figures d’ambientació nadalenca La cita serà el dimarts, 23 de desembre, a les 6 de la tarda, i anirà a càrrec de Beatriz Martín.

El Nadal també serà el tema dels contes que escoltaran i comentaran els assistents al Club de lectura de l’Hospital, que coordina la Biblioteca amb la col·laboració de Creu Roja Anoia i l’associació La Finestra. La trobada serà el dimecres, 17 de desembre.

Llibre de regal

Com és tradicional la Biblioteca vol celebrar el Nadal regalant un llibre als usuaris i usuàries que durant aquests dies utilitzin el servei de préstec. Si l’any passat van ser els contes de Pere Calders, aquest any seran les històries de Maria Àngels Anglada les que faran passar una bona estona als lectors, amb el volum No sé jugar amb màscares. Aquesta iniciativa s’emmarca dins la campanya Per Nadal, un regal!, que la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació posarà en marxa a partir del dia 20 de desembre.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.