La cavalcada més antiga de Catalunya i la més vistosa. Com els darrers anys, tots aquells anoiencs que no la puguin ser als carrers tindran l'opció de visualitzar-la en directe, a les seves pantalles.
A partir de 2/4 de 7 del vespre de cada 5 de gener arrenca la Cavalcada dels Reis d'Orient a Igualada. I des d'aquella hora fins a les 9, es podrà veure en directe, gràcies a la a través d'Internet, amb la transmissió de vídeo en streaming d'alta definició que oferirà el canal de Youtube de l'Ajuntament. L'objectiu d'aquesta proposta és acostar la Festa dels Reis a tothom que no la pugui viure presencialment.
La festa igualadina, també a través dels dispositius electrònics
Un altre nou clàssic que també s'emetrà en directe és l'entrada del Patge Faruk al Foment i la pujada dels patges a alguns balcons de la mateixa Rambla Sant Isidre fent servir les seves escales de mà. Aquest any, com a novetat, durant la retransmissió es faran connexions amb diverses famílies igualadines que actualment es troben vivint fora de la ciutat, una bona manera de saber com celebraran aquest dia tan assenyalat lluny de casa seva.
La retransmissió la faran un equip mòbil al Passeig Verdaguer i sis càmeres i un control de realització a la Rambla Sant Isidre. La narració i les entrevistes aniran a càrrec de Carles Pauné i Clara Paco, els comentaris especialitzats els aportarà el membre de la Comissió de Reis, Magí Marcé, i la coordinació tècnica la faran els professionals de la productora Global Production. La transmissió compta també amb la col·laboració d'Iguana Comunicacions en el vessant tècnic i, novament, amb el suport del Casal Popular d'Igualada, El Foment.