TORNAR

El CEIP Marquès de la Pobla celebra el Dia de la Pau

L’escola tria el llapis com a símbol d’enguany

cultura
Dijous, 5 febrer 2015. 14:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

El Dia de la Pau forma part de l'agenda d'activitats que es duen a terme al Marquè de la Pobla des de fa molts cursos, i que l'alumnat i tot l'equip de mestres comparteix amb pares i mares per fer pinya per a un mateix objectiu comú. Aquest passat dilluns, es va celebrar amb les emocions com a fil conductor

Aquest passat dilluns 2 de febrer, alumnes, mestres i pares de l'escola Marquès de la Pobla de Capellades van commemorar conjuntament el Dia de la Pau, en aquest curs 2014-15 lligat a l'eix de les emocions i dels desitjos d'afegir un granet de sorra per millorar el nostre entorn i el món. En aquesta ocasió es va escollir el símbol del llapis, molt proper als infants, com a element de reflexió sobre el respecte que cal tenir sempre envers les altres persones, el diàleg, l'acollida, el companyerisme i l'amistat. Per això, i en els dies previs a la festa, l'alumnat de l'escola va inscriure el seu particular desig de Pau en uns llapis de paper que es van fer arribar a totes les cases i que dilluns passat, un cop celebrat l'acte, van ser penjats al pati de l'escola.

Els llapis van ser el símbol de la jornadaDurant la Festa diferents representants de cada grup escolar van llegir en veu alta diversos desitjos de Pau i van anar deixant els diversos llapis mitjans que els contenien al voltant del llapis immens amb els qual es van projectar tots els desitjos col·lectius. Finalment es va interpretar la cançó 'La Pau és aquí' com a culminació de tots els treballs que aquests darrers dies s'han fet a les aules en el mateix sentit. 


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.