TORNAR

Cinema en versió original a l’Imagina d’Igualada

Es projectaran quatre pel·ícules a la plaça de Pius XII

cultura
Diumenge, 18 juliol 2010. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
'L’Original', el cicle de cinema a la fresca amb pel·lícules en versió original subtitulades, es projectarà, com cada any, a la plaça Pius XII d’Igualada. Enguany les sessions tindran lloc els dies 19, 20, 21 i 22 de juliol a les deu del vespre.

Tres dies amb la família de Mar Coll, Lat den räte komma in (Déjame entrar) de Tomas Alfredson, Moon de Duncan Jones i 4 luni, 3 saptamânis i 2 zile (4 mesos, 3 setmanes i 2 dies) de Cristian Mungiu han estat les pel·lícules seleccionades i es podran visualitzar per aquest ordre els dies abans esmentats. La selecció ha comptat amb la valuosa col·laboració de Pau Ricart, qui s’encarrega de proporcionar a la regidoria de Joventut el llistat de pel·lícules recomanades.

Més informació


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.