//Plugins sense CDN ?>
Sonora és un programa amb la vocació de ser un recull exhaustiu de tota la programació musical d’Igualada. Aplega la programació estable del Teatre Municipal l’Ateneu, les activitats musicals tant de l’Escola Municipal de Música com de l’IMC amb motiu de la patrona dels músics, Santa Cecília, la programació musical del Teatre de l’Aurora, les jam-session del bar Hot Blues i el programa Músiques de Butxaca.
Josep Miserachs, tinent d’alcalde de Promoció Cultural de l’Ajuntament, afirma que 'la salut cultural de la nostra ciutat és altíssima i ens podem sentir uns privilegiats perquè al costat d’una àmplia oferta de teatre, exposicions, conferències i un llarg etcètera, podrem gaudir d’una tardor amb nombroses i molt variades propostes musicals en diferents escenaris i per a tots els gustos'.
Festival de Música Sacra
Un dels plats forts i novetats importants del programa és l’Ànima, Festival de Música Sacra, un cicle de quatre concerts que es durà a terme a l’Església dels Pares Caputxins.
La proposta pretén recollir tot un llegat que s’identifica a la història d’occident; un llegat clàssic, variat i d’intensa expressió que vol portar al públic igualadí i anoienc, tota vegada que vol obrir les portes als professionals de casa nostra, en un espai força desconegut fins ara com l’església del Convent dels Frares Caputxins d’Igualada. Es tracta d’un espai ampli, sobri, ressonant, dotat d’un orgue modest però vàlid com a acompanyant en molts repertoris i, puntualment també, solístic. És per això que el Festival Ànima permetrà complir amb aquesta triple funció: complementar una oferta musical de l’anomenada música clàssica o música culta, esperonar els professionals perquè el públic en pugui gaudir i revaloritzar un magnífic i tranquil espai quasi oblidat en els darrers anys, tota vegada que es crea un festival neix amb la vocació d’atraure públic més enllà de la nostra comarca.
Consulta el programa aquí