TORNAR

Comença el Rec.0 més reivindicatiu amb una primera jornada amb bona afluència

El primer dia del festival ha comptat amb la connexió en directe del programa ”Vostè Primer” de RAC 1 i continuarà amb una tarda plena de propostes culturals.

cultura
Dimecres, 10 maig 2023. 15:16. Clàudia Giménez Sanz.

El Rec.0 dona el tret de sortida a la seva nova edició amb l'ambient alegre i festiu que el caracteritza. Els carrers del barri ja són plens de gent buscant les millors ofertes de les grans marques i les peces úniques dels dissenyadors més emergents. El sol imponent acompanya a aquells que s'hi han apropat per provar l'oferta gastronòmica i gaudir de totes les propostes culturals.

Aquesta és una de les edicions més reivindicatives i, com explica Ricard Vila, cofundador de Recstores, "l'eslogan d'aquest any, Vota Rec, dona un toc d'atenció als polítics que ara es presenten a les eleccions perquè apostin pel barri i aconsegueixin un canvi d'usos de les propietats".

En aquesta primera jornada del festival Marc Giró ha conduït el programa "Vostè Primer" de Rac 1 en directe des de l'Escenari Estrella Damm. Des de primera hora han començat diferents propostes culturals, i que es repetiran al llarg de la setmana, com un Ral·li fotogràfic a càrrec d'AFI o les visites guiades de les adoberies Cal Granotes i Curtits Badia.

A la tarda tindrà lloc la primera taula rodona, aquest cop sobre "Slow Food i cuina de carrer" al restaurant Somiatruites i una oferta cultural molt àmplia, amb concerts i sessions de diversos DJ, que s'allargarà fins al vespre.

 

NOVETATS D'AQUESTA EDICIÓ

En aquesta nova edició del Rec.0 s'ha reobert l'adoberia Baliu i Badia, s'amplia el mercat d'intercanvi i s'estrena el REC Premier, un espai de presentació per una marca local i emergent. Es podrà gaudir també d'una oferta gastronòmica basada en l'Slowfood en els habituals Pop-Ups. Arancha Alagás, CEO de Boboli ha destacat que "el festival és un espai on les marques poden vendre el seu estoc i, a més, en un ecosistema prèmium i molt complet".

Des de sempre, marques més petites i dissenyadors emergents han tingut cabuda, en aquest sentit, els germans Olek i Wojtek Burek, fundadors de la marca American Socks, veuen el Rec.0 com "una oportunitat d'allunyar-se de l'oficina, poder conèixer el client i expressar l'essència de la marca".

D'altra banda, s'hi podrà trobar una oferta ampliada respecte de l'any passat de propostes sostenibles a les tres plantes del Museu de la Pell, amb els guanyadors de la 080 BCN Fashion i les propostes del Festivalet.

 

 

Galeria



0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.