TORNAR

El Cor d'Homes d'Igualada presenta el concert "FA, LA, LA"

cultura
Dijous, 20 març 2025. 03:00. Anoiadiari.
D'un cop d'ull

El Cor d'Homes d'Igualada presentarà a l’Auditori del Museu de la Pell d'Igualada, el proper diumenge 23 de març, a les 19 h, un programa primaveral construït al voltant de la música madrigalesca anglesa del renaixement sota el títol “FA, LA, LA”.

Thomas Morley, John Bennet o Thomas Greaves són alguns dels compositors que varen portar aquest gènere al seu punt més àlgid a Anglaterra. L'amor i el desamor són les temàtiques més freqüentes, com ha estat sempre al llarg de la història, però també s'interpretaran obres de temàtica satírica. Fins i tot podríem dir existencialista, tractant el tema de la mort de manera irònica.

A més a més de la música anglesa acabaran de lligar el programa madrigals francesos i altres de factura catalana i molt actuals, dels compositors igualadins Carles Prat i Pol Requesens.

El concert estarà amenitzat per Josep Vicenç Mestre, que recitarà textos de Sant Agustí i William Shakespeare, donant context a cada temàtica; és gratuït però i hi haurà taquilla inversa.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.