//Plugins sense CDN ?>
Un cartell excepcional fet per un artista excepcional també. David Carson, artista texà de 64 anys, ha treballat al llarg dels anys per clients com Pepsi Cola, Ray Ban, Nike, Microsoft, Giorgio Armani, American Airlines, Levi Strauss, Sony, Toyota, Warner Bros, CNN, o Mercedes-Benz.
La vintena edició del Rec.0 tindrà un cartell creat pel director d'art David Carson, un dels dissenyadors gràfics més prestigiosos del món. Conegut pels seus
innovadors dissenys de revistes i per l'ús de la tipografia experimental, Carson ha volgut que el cartell de la propera edició del Rec.0 reflectís l'essència i la filosofia del festival amb el seu estil propi.
Carson ja va ser va ser a Igualada durant uns dies on va poder conèixer de primera mà l'emblemàtic barri del Rec i va compartir experiències amb l'artista igualadí Ramon Enrich, director d'art del Rec i amic personal de Carson. El procés de creació va tenir lloc íntegrament en una adoberia del barri del Rec on Ramon Enrich hi té l'estudi.
Els crítics d'art consideren a Carson com una de les figures més destacades del disseny contemporani. Va ser director d'art de l'emblemàtica revista Ray Gun, a la qual va plasmar bona part de l'estil tipogràfic i de disseny que l'ha fet mundialment coneguda. Se'l considera un representant de l'"era de la tipografia del grunge", ja que acostuma a fer servir tècniques pictòriques i fotogràfiques anomenades "brutes", gens convencionals. Des del seu estudi David Carson Design instal·lat a Nova York, ha treballat al llarg dels anys per clients com Pepsi Cola, Ray Ban, Nike, Microsoft, Giorgio Armani, American Airlines, Levi Strauss, Sony, Toyota, Warner Bros, CNN, o Mercedes-Benz, entre molts d'altres.