//Plugins sense CDN ?>
El sol va lluir a les primeres hores de l'edició estival de les Rec.0 Experimental Stores, en un ambient lúdic, on els visitants van gaudir combinant les compres amb la gastronomia. Aquesta edició hi ha una aposta per la creativitat als espais amb algunes intervencions a façanes i la utilització de containers portuaris en punts del circuit. Milers de persones ho van comprovar de primera mà.
La setzena edició de les botigues efímeres, el Rec.015, s'estrenava amb bon temps, fileres de gent, olor de creps, bosses plenes i -com a novetat- amb ràdio en directe. Quim Morales i 'La Segona Hora' van retransmetre el seu programa d'humor i experiments radiofònics des del Pati Vila, observats per un centenar i mig de persones. Aquesta era la xifra de persones assegudes, però també cal comptar les persones que badaven després de venir de les botigues de Carhartt o Foxhead, que estaven a tocar, o de comprar el dinar als 'food trucks'. Xavier Pérez Esquerdo va també muntar la seva botiga experimental, de manera que va elevar el total de botigues a 53, només que la seva no estava dins una adoberia.
El Pati Vila continua sent un dels centres neuràlgics de les Rec.0 Experimental Stores, tot i que si hi ha algun lloc on es palpa de primera mà fins a quin punt té èxit és la cruïlla entre el carrer Joan Mercader i el carrer del Rec, el nucli originari de les botigues al Rec. Aquest dimecres al migdia, hi havia un formigueig constant, amb les taules i cadires dels 'food trucks' plenes. Amb un sol de justícia, també estava a vessar el pati de la vella adoberia de Martí Enrich, un dels espais de restauració, just a davant de botigues com la de David Valls i els espais de 080. La zona de repòs relatiu era al carrer del Sol. Davant el Somiatruites, on a l'hora de dinar hi havia una cua visible des de lluny, hi ha un prat a l'ombra on totes les tumbones estaven ocupades.
Tres dies per endavant
Queden encara tres dies, de 10 a 10, per gaudir del Rec.015. A les 52 botigues, hi ha moda de dona, home, infantil, esports, i complements on destaquen Adidas, Levi's, Carhartt, Pepe Jeans, Mango, Camper, Textura o Sita Murt, amb dissenyadors com Miriam Ponsa, Josep Abril, Txell Miras, i la moda emergent de la 080 Barcelona Fashion, amb noms com Carlota Oms, Ssic and Paul, Les Chausseurs o Pau Esteve. Per als 'gourmets', l'aposta per la gastronomia amb dos patis Estrella Damm, una amb l'oferta dels pop up bars de cuiners locals i l'altra amb 'food trucks' amb propostes de diferents cuines del món.
Hi ha quatre escenaris on es programaran més de 20 concerts, amb grups de música rock, pop i indie com: Nuu, Cataplàusia, Nasty Walkers, Shadow Sessions, i músics més intimistes, com Marina Herlop o Adriana Muntané. Les xerrades aniran a càrrec de l'il.lustrador Oriol Malet i l'autora del famós personatge Lola Vendetta, la il·lustradora Raquel Riba Rossy, que presentaran els seus llibres. Tots els actes culturals són gratuïts.
Continua el projecte Rec Tshirt, que es va iniciar en el Rec.013, on cada edició un dissenyador crea una samarreta Rec.0. Si al juny 2016 va ser Miriam Ponsa i al novembre Visual Poetry Barcelona, aquesta vegada ha estat la marca Sita Murt la que ha dissenyat i produït aquesta samarreta que venen en exclusiva a la seva pop up store. qui ha dissenyat el model exclusiu, que es pot comprar a la seva pop up store del Rec.014.