TORNAR

Dissabte se celebra la 29a edició del Fàtima té Salsa

cultura
Dimarts, 22 juliol 2025. 03:00. Redacció AnoiaDiari.

El barri de Fàtima celebra aquest dissabte, 26 de juliol, una nova edició del festival Fàtima té Salsa, una proposta, organitzada pel Centre Cívic de Fàtima i l’Ajuntament d’Igualada amb la col·laboració de les entitats del barri, que combina gastronomia i música.

Cartell 29à edició.

Enguany, el festival canvia d’ubicació i se celebrarà a l’aparcament del camp de futbol de Fàtima. L’Associació de veïns del barri agraeix aquesta modificació i afirmen que és “una idea magnífica” que “farà la festa millor” i permetrà als assistents gaudir-la amb “més comoditat”.

La festa començarà a les 10 del matí amb el novè Concurs infantil i juvenil de tapes, adreçat a infants de 2n de primària a 4t d’ESO, en dues categories diferents: una de 2n a 6è i una altra de 1r a 4t d’ESO.

A dos quarts d’una del migdia, començarà el 29è Concurs Popular de Tapes, on hi poden participar majors de 17 anys que no siguin professionals de la restauració.

L’organització entregarà un obsequi a tots els participants i premiarà les tres millors tapes de cada categoria, en l’entrega de premis que es farà a les 22 hores.

A partir de les nou de la nit, els assistents podran gaudir de la Festa de la Tapa, on la Confraria de Fàtima, l’Associació Cultural Virgen del Rocío, l’Associació de Veïns del Barri de Fàtima i el bar-restaurant Reverso Tapas oferiran les seves tapes. 

La nit acabarà amb l’actuació del grup de versions Los Confinados i un punxa discs fins a la matinada.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.