//Plugins sense CDN ?>
Aquest divendres, 29 d’agost, a les nou del vespre se celebra la primera nit de concerts de l’Embosca’t Festival de Clariana.

En aquesta primera cita, el públic podrà gaudir del concert de la cantant, trombonista i compositora, Rita Payés, que presentarà, acompanyada de la seva mare i guitarrista clàssica, Elisabeth Roma, el seu últim disc ‘De Camino al Camino’.
En acabat, serà el torn de la cantant, guitarrista i compositora, Anna Andreu, que interpretarà el seu últim àlbum, ‘Vigília’, amb la instrumentista Marina Arrufat.
L’endemà, dissabte 30 d’agost, a la mateixa hora, la cita començarà amb Publio Delgado, un músic polifacètic que crea universos musicals amb totes les parts de la guitarra i el hang.
Després, arribarà el torn de la pianista i compositora, Clara Peya, que interpretarà Solilòquia, el seu últim disc instrumental de piano.
Finalment, el festival acabarà amb l’actuació de Jo Jet i Maria Ribot, que presentaran ‘Ribera’, el seu últim disc.
Les entrades es poden comprar a través de la pàgina web www.ticketic.org/.
L’Embosca’t va néixer el 2017 i és un festival que permet al públic gaudir de les propostes musicals en un escenari únic al mig del bosc.