//Plugins sense CDN ?>
La formació musical de gran record emocional, l’Elèctrica Dharma, actuarà al Teatre Municipal l’Ateneu, de nou el 23 de gener, donant així inici de la temporada 2026 de Músiques de Butxaca, i ho farà en un format de platea pujada que només es pot veure dues vegades l’any al teatre (als Tres Tombs i per Reis). Un concert de proximitat en què tot el teatre està al mateix nivell, fet que garantirà moments únics i una connexió directa amb l’Elèctrica Dharma, a només un pam.

En aquesta ocasió especial, l’Ateneu Igualadí també presenta la campanya “Regala música, cultura, cinema, experiències: #RegalaAteneu”, una invitació perquè aquestes festes es facin regals que perduren més enllà dels objectes materials.
La iniciativa permet als socis adquirir packs d’entrades de cinema a un preu avantatjós, una oportunitat que també anima a associar-se, ja sigui de manera individual o en família. Tot plegat sota l’esperit de la frase que defineix la vocació de l’entitat: “Volem ser més per fer més.”
Les entrades ja estan disponibles a www.musiquesdebutxaca.cat.