On són els límits de la identitat personal? Com estableix cadascú el seu propi relat vital? Aquest serà el tema de la tertúlia que tindrà lloc dijous, 25 de febrer, a les 7 de la tarda a la Biblioteca Central d'Igualada, amb l'escriptor Àlvar Caixal i la psicòloga especialista en emocions Núria Vendrell.
Àlvar Caixal, autor de 'Les llavors del silenci' (premi Sant Joan 2013), serà dijous 25 a la Biblioteca Central d'Igualada per prendre part en una tertúlia sobre la càrrega en les nostres emocions que prové de la història familiar. La seva és una novel·la que es vertebra a partir de dues històries familiars marcades per la guerra i que reflexiona sobre la identitat, la culpa i el sentit íntim de tot allò que es deixa enrere.
La tertúlia del dijous 25 de febrer és oberta a tothom i, d'una manera especial, als membres dels diversos clubs de lectura de la Biblioteca que han llegit la novel·la. Les persones interessades a llegir la novel·la poden demanar un exemplar en préstec a la Biblioteca.