TORNAR
PUBLICITAT

Èxit. Molt d'èxit.

El festival The Lemon Day viu a Capellades una jornada artística i de públic d'èxit

cultura
Dissabte, 5 juliol 2014. 18:30. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Gent, molta gent. Ambient, molt bon ambient. Menjar i beure, molt bon menjar i molt bon beure. Música, molt bona música... Si prenem un dels lemes del Lemon Day  "Gratis, molt gratis" -que és un dels trets distintius del festival- el podem aplicar a pràcticament tot el que s'ha viscut aquesta passada nit a Capellades, on s'han aplegat centenars d'aficionats a les noves tendències del rock i (una mica) del pop en l'emblemàtic i acollidor espai de la Font Cuitora.

Un festival autogestionat que en la seva novena edició ha tornat a la seva essència i ha presentat un programa eclèctic, amb propostes per a tots els gustos, amb noms provinents de l'escena musical del país, de València, de Bilbao, de Madrid i Saragossa, noms que difícilment podríem veure a l'Anoia si no fos de la mà de l'Associació d’Amics del Rock’n’Roll i Una Mica de Pop de Capellades (AARRUMPC), organitzadors del festival.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.