Èxit. Molt d'èxit.
El festival The Lemon Day viu a Capellades una jornada artística i de públic d'èxit
D'un cop d'ull
Gent, molta gent. Ambient, molt bon ambient. Menjar i beure, molt bon menjar i molt bon beure. Música, molt bona música... Si prenem un dels lemes del Lemon Day "Gratis, molt gratis" -que és un dels trets distintius del festival- el podem aplicar a pràcticament tot el que s'ha viscut aquesta passada nit a Capellades, on s'han aplegat centenars d'aficionats a les noves tendències del rock i (una mica) del pop en l'emblemàtic i acollidor espai de la Font Cuitora.
Un festival autogestionat que en la seva novena edició ha tornat a la seva essència i ha presentat un programa eclèctic, amb propostes per a tots els gustos, amb noms provinents de l'escena musical del país, de València, de Bilbao, de Madrid i Saragossa, noms que difícilment podríem veure a l'Anoia si no fos de la mà de l'Associació d’Amics del Rock’n’Roll i Una Mica de Pop de Capellades (AARRUMPC), organitzadors del festival.
0 Comentaris
Deixa el teu comentari