//Plugins sense CDN ?>
L’objectiu de l’acord és que els més de 26.000 espectadors coneguin les marques de moda igualadines i aprofitin la seva estada a Igualada per adquirir productes fabricats a la ciutat. Per això, la majoria de les botigues de fàbrica oferiran descomptes especials i ampliaran els seus horaris d’obertura el dissabte dia 26 d’abril, per tal que les estones lliures entre espectacles tothom qui ho vulgui pugui passejar pels diferents carrers comercials i conèixer el potencial de la moda igualadina.
A més dels diferents materials promocionals que es farà arribar a professionals, programadors i espectadors, FAGEPI ha adaptat també la seva App Igualada Moda perquè incorpori la informació sobre els espais i la programació de La Mostra durant els dies que duri el festival.
L’associació FAGEPI, que agrupa les principals empreses tèxtils de l’Anoia, va llançar fa uns mesos el vídeo “Igualada et vesteix” i l’App Igualada Moda per promocionar les marques de moda igualadines, i té intenció de seguir la campanya promocional arribant a acords amb d’altres entitats i esdeveniments de la ciutat al llarg de tot l’any 2014. D’aquesta manera, no només promociona el tèxtil del territori sinó que també s’implica en la vida cultural i associativa de la ciutat.