TORNAR

La Festa Estellés omple el barri de Xauxa de poesia, música i reivindicació cultural

cultura
Dimecres, 1 octubre 2025. 03:00. Redacció AnoiaDiari.

El barri de Xauxa d’Igualada va acollir, el passat divendres 26 de setembre, una nova edició de la Festa Estellés, una celebració que ret homenatge al poeta valencià Vicent Andrés Estellés i a la cultura dels Països Catalans.

Nit Estellés. Òmnium Anoia.

L’acte, organitzat conjuntament per Òmnium Anoia i l’Associació de Veïns del Barri de Xauxa, va reunir més de setanta persones en una vetllada plena de poesia, música i germanor.

La festa va començar amb un sopar popular acompanyat de l’actuació del cantant valencià Quim Sanç, que va interpretar diversos poemes musicats d’Estellés i d’altres autors.

Durant la vetllada, diversos assistents van participar recitant poemes del mestre de Burjassot, creant un ambient poètic i participatiu. Després del sopar, la celebració va continuar amb el grup de versions Pascual i els Desnatats, que van animar la nit amb un repertori festiu.

Òmnium Anoia ha agraït la implicació de l’Associació de Veïns del Barri de Xauxa, que va cedir el seu local i va contribuir a l’èxit de l’activitat, i ja treballa en la Festa Estellés de l’any vinent.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.