//Plugins sense CDN ?>
FineArt 2014 porta a les sales fotògrafs igualadins com Marc Vila, que exposa Ubi sunt?, Manel Caballé, amb La Cotonera, Jordi Camins, amb Glaceres. Efectes del canvi climàtic, Manel Hidalgo i Josep i Jordi Roig. També s’exposaran obres de l’històric Joan Domingo, Johndobianes coloristes, de Rafel Vilarrubias, amb Una passió per la crònica gràfica, així com un recull de l’històric bisetmanari Igualada, una mostra fotogràfica dels fotògrafs de l’Agrupació Fotogràfica d’Igualada i un recull de llibres d’autor.
A més dels igualadins, FineArt exposa a Igualada fotògrafs històrics com Man Ray, José Ortiz Echagüe o Albert Ramis, el fotoperiodista català Samuel Aranda i els consagrats de la fotografia catalana, com Colita, Manel Esclusa, Héctor Mediavilla, Francesc Fàbregas, Ramon Giner, Joan Porredon, Quim Botey, Alicia Rius, Oriol Casanovas, Sonia Villegas i Francesc Mas- Agustí Tejedor. El FineArt també porta les exposicions dels valencians Mati Irizarri i Santos Moreno, de la fotògrafa nord-americana Diana Kingsbury, del turc Mustafa Dedeoglu i dels fotògrafs Angelica Suela de la Llave, Gabriel Tizon, Luis Vioque, Nicolas Reusens, Josep A. Andrés Ferriz.
L’esdeveniment també ofereix l’exposició Fotosport 2012, a càrrec de Reus Ploms; del Grup Passanant Foto i una selecció fotogràfica i un audiovisual de l’IEFC: Merletti i Rosin-Thomas, així com un audiovisual de Francesc Fàbregas. Pel que fa a les escoles, FineArt Igualada ubica a l’espai Cíclope 8 escoles de fotografia i imatge: ERAM-Girona, Fotoespai, IEFC, Grisart, Groc, El Observatorio, IDEP i Gaspar Camps.
La segona edició del FineArt organitza activitats paral·leles a les exposicions, com una taula rodona inaugural, amb Samuel Aranda, fotoperiodista, Manel Armengol, fotògraf i Fernando Peracho, de la galeria Valid Foto, moderada pel periodista Toni Tortajada. A més, durant els dies del FineArt es faran activitats pensades per a tots els públics: visites guiades, tallers, un mercat de fotografia i una demostració de col·lodió humit.
Igual que en l’anterior edició, FineArt Igualada opta per la difusió de l’esdeveniment a través de les xarxes socials. Així, el festival comunica les novetats tant de participants com el programa d’activitats a través de la pàgina web i les plataformes facebook i twitter.