//Plugins sense CDN ?>
Els tousencs i tousenques han celebrat el seu patró, Sant Martí, des de casa. Un ventall d'activitats, des de cinema, a un trivial sobre el poble, es van fer des del sofà i a través de les pantalles.
Tous celebrava els actes confinats aquest darrer cap de setmana, activitats per seguir des de casa i que coincidien amb el cap de setmana de Festa Major. Aquesta iniciativa, impulsada per la Comissió 50Tous, organitzadora de la Festa Major, i l'Ajuntament de Tous, volia mantenir l'esperit de Festa Major, malgrat no s'hagi pogut celebrar per les mesures de contenció de la COVID-19.
No hi podia faltar, entre aquestes activitats, el Ball de Faixes, una de les tradicions populars més arrelades al poble, la música del qual va sonar pels carrers. Així mateix, mentre la música del Ball de Faixes ressonava pel poble, la Comissió dels 50Tous va repartir prop de 130 pensaments silvestres entre els majors de 70 anys. Durant tot el cap de setmana les activitats online van tenir un paper destacat: l'activitat 'Cuines de Tous' va esdevenir un gran èxit: de la ma del grup de teatre d'adults de Tous, dues cuineres ben especials van repassar una recepta anomenada 'TOUS' i van cuinar un plat de conill.
Una de les altres activitats eren 'Les històries de la iaia Elisa', amb protagonisme per a historiadora local Elisa Vidal, amb històries, contes i llegendes per gaudir en famíli a través d'un canal de Youtube. Des del canal d'aquesta plataforma de l'Ajuntament es podia veure la pel·lícula 'Un any a Tous', que explica la vida de Tous de primavera a tardor. A nivell virtual, des del perfil d'Instagram de l'Ajuntament de Tous es va reptar als veïns a participar en el concurs 'Coses de Tous', una espècie de Trivial sobre el poble, amb prop de 400 participants, tot un èxit.
Va tenir també un gran èxit de participació l'activitat 'Dibuixos del poble', un concurs de dibuix per a tots els públics que proposava als participants dibuixar un racó de Tous. L'activitat, coordinada per l'artista touenca Núria Riba, ha comptat amb 23 participants d'entre 2 i 50 anys d'edat. Els dibuixos quedaven penjats a les xarxes socials, on per votació popular, es van decidir les dues guanyadores.