TORNAR

Ginestà i Mak’ntes actuen aquest divendres a Copons

cultura
Dimecres, 30 juliol 2025. 11:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

L’edició d’enguany dels Festivals Alta Segarra arriba a Copons per celebrar la tercera nit de concerts.

Aquest divendres, 1 d’agost, el poble acollirà dues de les actuacions més esperades del cicle. A les 10 de la nit començarà el grup barceloní Ginestà. En acabat, a partir de la mitjanit, serà el torn del grup Mak’ntes. 

Les entrades per aquests concerts i pels que queden d’aquesta vuitena edició dels Festivals Alta Segarra es poden comprar a través del portal Entràpolis.

Després d’aquesta nit musical només quedarà una data per acabar el festival d’enguany, serà el 8 d’agost a Pujalt.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.