TORNAR

Igualada inaugura l’exposició del Premi Internacional de Fotografia Procopi Llucià 2025

La mostra reuneix les millors obres del saló fotogràfic internacional i es podrà visitar fins al 7 de desembre a La Sala

cultura
Dilluns, 10 novembre 2025. 03:00. Redacció AnoiaDiari.

Aquest dijous, 13 de novembre, s’inaugurarà a La Sala, espai municipal d’exposicions d’Igualada, la mostra del Premi Internacional de Fotografia Procopi Llucià Ciutat d’Igualada 2025, que recull una selecció de les millors instantànies presentades al certamen. L’exposició, organitzada per l’Ajuntament d’Igualada i l’Agrupació Fotogràfica d’Igualada, es podrà visitar fins al 7 de desembre.

Fotografia de Carmen Gavilán.

El jurat, integrat per M. Victòria Planas, Andreu Noguero i Txema Lacunza, va avaluar 1.360 fotografies procedents de 103 autors i autores de 18 països, distribuïdes en quatre categories: Lliure monocrom, Lliure color, Bodegó i Persones. La mostra exhibirà les obres més destacades de cada apartat, així com una selecció dels treballs de la guanyadora d’aquesta edició, Carmen Gavilán Navarrede, de Sabadell.

Gavilán, Artista per la Confederación Española de Fotografía (CEF) i Mestra per la Federació Catalana de Fotografia (FCF), compta amb una trajectòria consolidada en la fotografia artística. Amb més de vint premis obtinguts els darrers tres anys, ha destacat per la seva capacitat de combinar tècnica i expressivitat visual.

El concurs és organitzat pel Departament de Cultura de l’Ajuntament d’Igualada i l’Agrupació Fotogràfica d’Igualada, amb el suport de les federacions FIAP, CEF, FAF i FCF. 

La gala de lliurament dels premis i reconeixements de la XXX edició dels Premis Ciutat d’Igualada tindrà lloc el diumenge 16 de novembre, a les 11.30 h, al Teatre Municipal l’Ateneu.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.