//Plugins sense CDN ?>
Diversos centres d'ensenyament en matèria d'arts de Catalunya van participar la setmana passada en una trobada d'avantprojectes, amb el nom de 'Talent-Art'. El Cicle de Gràfica Publicitària i el de Complements de Cuir van presentar les seves propostes.
El passat dimecres, sis alumnes de l'escola municipal d'art i disseny Gaspar Camps d'Igualada, com a representants del primer curs del cicle formatiu de grau superior de Gràfica Publicitària i primer del cicle formatiu de grau mitjà d'Artesania en Complements de Cuir, van presentar al Departament d'Educació, els avantprojectes Talent-Art, projecte amb l'empresa Ceràmiques Marcó. Es va fer davant una comissió formada per la gerent de ceràmiques Marcó, Pilar Alzina, el reconegut dissenyador Blai Puig i la jove promesa Pere Gifre. L'escola va donar a conèixer els seus avantprojectes junt amb uns altres deu centres d'art i disseny de Catalunya.
Per part del cicle de Gràfica Publicitària, es va presentar l'aplicació gràfica basada en les llegendes de la ciutat de Girona sobre una col·lecció de 24 peces de porcellana donades per l'empresa col·laboradora. Des el cicle formatiu d'Artesania en Complements de Cuir, es va portar el disseny d'un objecte utilitari, concretament una setrillera de ceràmica i pell.
Aquesta trobada ha permès als alumnes de la Gaspar Camps "compartir coneixement amb la resta d'escoles d'art i disseny participants i permetrà rebre un 'feedback' real, tant de l'empresa com de dissenyadors reconeguts", a partir del qual es continuarà treballant fins a la presentació del producte final acabat el proper mes de maig. El projecte s'emmarca dins el Projecte 'Talent-Art' del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya amb l'objectiu d'apropar les escoles d'art i disseny a l'empresa i els projectes reals.