La colla igualadina va escurçant distàncies cada cop més amb el cel. Van cloure aquest diumenge una temporada on s'ha firmat la 'catedral', el 5 de 8, i s'ha incrementat el capital humà i han guanyat un nou local d'assaig, 'Les Cotxeres'.
Els morats van arrodonir a Tous, aquest diumenge, la seva millor temporada. En la tradicional diada de Festa Major els igualadins van fer de nou un castell de 8 i van portar prop de 170 camises. Aquesta serà una temporada per al record dels Moixiganguers; han descarregat per primera vegada a la seva història el 5 de 8, han fet fins a 30 castells de vuit pisos... sense ni una sola caiguda.
El 3 de 8 firmat diumenge a Tous
Els Moixiganguers completen un immillorable 2017, i és que a banda de descarregar a la primera el 5 de 8, han sumat un total de 30 castells de 8 en només un any, entre els quals 8 torres de 8 amb folre i 6 tripletes (3, 4 i torre de 8); tot i l'augment de nivell, a més a més, la colla no ha patit ni una sola caiguda. A aquests registres cal sumar-hi, també, un augment del gruix social de l'entitat, que en el primer any a 'Les Cotxeres', el seu nou local, ha donat la benvinguda a més de 40 nous castellers.