Els morats no han perdut la forma durant aquest parèntesi hivernal. En la seva jornada inaugural d'aquest 2018 van demostrar que no han abaixat el sostre i van firmar un 3 de 8.
En una temporada que ha de ser la del 9, els Moixiganguers la van estrenar amb una mentalitat guanyadora i van descarregar el 3 de 8 en la primera actuació de la temporada i al costat dels Castellers de Berga. És 3 de 8 més matiner que aconsegueixen els igualadins i tota una declaració d'intencions per la temporada 2018. Aquest diumenge els morats es van plantar a la diada de Les Cotxeres d'Igualada, davant del seu local, un any després de la inauguració, amb el compromís de demostrar les ganes que tenen de canviar de pis, i per això fa setmanes que treballen per començar amb l'estructura del tres ben dominada.
El 3 de 8, a la Plaça Catalunya, davant Les Cotxeres
La propera cita dels igualadins serà a Sabadell, el 8 d'abril, en motiu de la diada del tèxtil; actuaran amb els Castellers de Sabadell, els Castellers de la Sagrada Família i els Castellers de Cerdanyola.