TORNAR

Montbui celebra una nova edició del Correllengua

Dissabte 8 de setembre

cultura
Divendres, 7 setembre 2012. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Aquest proper dissabte es celebrarà a Montbui una nova edició del Correllengua, conjunt d’activitats de promoció i foment de la llengua catalana arreu del territori.

Les activitats començaran a dos quarts de sis de la tarda amb una Xocolatada Popular. Mitja hora més tard hi haurà jocs tradicionals i jocs gegants amb el Grup d’Esplai Montbui.

A dos quarts de vuit de la tarda donarà inici una cercavila que comptarà amb la presència dels Falcons de Vallbona i on també hi serà el Grup de Drac i Diables de Montbui.

A les nou del vespre s’organitzarà una Botifarrada popular, on també hi haurà begudes de la terra.

I a les 10 del vespre es farà la lectura del manifest del Correllengua. La tarda-nit festivo-reivindicativa es clourà a la Plaça Major amb un concert a càrrec de 'Pau Alabajos' i una sessió de gresca catalana fins a la matinada amb PD EFA.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.