TORNAR

La Mostra 2016 obre el període d'inscripcions

L’any passat es va arribar a 322 propostes per a la selecció

cultura
Dimarts, 15 setembre 2015. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

Les sol·licituds es poden formalitzar en línia fins al 16 d'octubre. L'organització a càrrec de Pep Farrés prioritzarà les obres de companyies que no hi van ser aquest 2015.

El període d'inscripció de les companyies per sol·licitar participar a la 27a edició de La Mostra d'Igualada – Fira de teatre infantil i juvenil, que tindrà lloc del 7 al 10 d'abril de 2016, es va iniciar aquest dilluns. La convocatòria està oberta a companyies professionals que presentin espectacles de qualsevol gènere (teatre, dansa, titelles, musical, clown, etc.) adreçats a un públic familiar, infantil o juvenil, tant si han estat creats per ser representats en espais tancats com a l'exterior.

Un dels espectacles d'aquest 2015, seleccionat entre 322El director artístic de La Mostra, Pep Farrés, seleccionarà els espectacles d'acord amb la contemporaneïtat de la proposta, la innovació en el llenguatge escènic, l'aportació en el format, i la dramatúrgia. Igualment donarà preferència als treballs que s'estrenin a La Mostra o s'hagin estrenat en el darrer any abans de l'edició en què es presenta la sol·licitud. També tindran prioritat les companyies que no hagin actuat en l'última edició de la fira.

Les inscripcions es poden realitzar fins al 16 d'octubre a través d'un formulari publicat al web de la fira www.lamostraigualada.cat, on es detallen els requisits artístics, les condicions de participació i la documentació necessària. L'any passat La Mostra d'Igualada va rebre un total de 322 sol·licituds, la xifra més alta registrada fins al moment.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.