//Plugins sense CDN ?>
La Mostra fa un salt endavant i arriba a la trentena d'anys en la propera edició. Aquest dijous, l'equip del certamen presentava el que serà el nou logotip, amb una imatge en que ressalta la identitat igualadina de la Mostra.
Pels 30 anys, nova cara. El nou logotip de la Mostra prescindeix dels articles al seu nom (Mostra Igualada) i abraçar el conjunt d'arts escèniques en el subtítol ("fira d'espectacles", enlloc de "fira de teatre") i –deixant enrere l'ull que l'ha acompanyat des de fa més d'una dècada–, amb un símbol que parteix de la seva M inicial i remet a un ampli ventall de possibilitats.
L'artista igualadí Ramon Enrich –autor també del cartell de la darrera edició– és el creador de la nova imatge visual i destaca el repte de representar a través d'una marca clara, notòria i evocadora la identitat de Mostra Igualada, així com "la responsabilitat de transformar, reimpulsar i refrescar un esdeveniment cultural de país per renovar-ne la mirada i fer-la més atractiva".
Per Enrich, "la nova imatge rau en un gest contemporani, una lletra, un símbol animat que vol explicitar l'energia de tot el que hi ha darrera: curiositat, llibertat i modernitat". Es tracta d'una imatge forta, fàcilment identificable sota un element sorpresa; una identitat simple perquè la simplicitat no passa de moda. La concisió del nom, amb una "Igualada" que pren més protagonisme, permet millorar els valors de ciutat, consolidant el seu posicionament i, alhora, fent-la més competitiva en un món on tot canvia.
La nova identitat visual es farà palesa en la propera edició, que tindrà lloc del 4 al 7 d'abril, i comportarà també l'estrena de la pàgina web i el programa de mà, entre d'altres. És una "Una operació per reforçar una aposta en creixement qualitatiu" de la que és la fira de referència de les arts escèniques per a tots els públics de Catalunya i es considerada com a mercat estratègic de Catalunya.
Amadeu
Igualada
30 de novembre 2018.08:21h
Definitivament Airbnb ha aterrat a Igualada!