//Plugins sense CDN ?>
El sol i les altes temperatures han acompanyat aquesta edició de La Mostra d’Igualada en la que fins i tot, la pluja del diumenge a la nit va fer una treva amb els més petits i no va aparèixer fins que els membres d’SP3 van acabar amb el seu espectacle de clausura a la Plaça de l’Ajuntament. Les xifres de públic familiar i de programadors teatrals, pel que fa la vessant més professional, avalen l’èxit d’aquesta edició de La Mostra d’Igualada, la primera en què l’esdeveniment porta el nom de la ciutat en el seu títol.
Fins a un total de 10.600 són les entrades que s’han imprès, xifra que demostra que s’ha omplert un 72% de l’espai en els espectacles tancats. A més a més, gairebé la meitat dels passis fets han exhaurit les seves localitats. Òscar Balsells, gerent de La Mostra, matisa que enguany s’ha detectat que el públic ha avançat la compra d’entrades: ‘això demostra que els espectadors ja esperen la fira de teatre infantil i juvenil i cada vegada seleccionen més allò que volen veure’.
La vessant professional
La Mostra d’Igualada no està únicament dirigida al públic familiar sinó que també busca l’assistència de programadors per a potenciar el mercat professional dels espectacles. En aquest sentit, la 22a edició de La Mostra ha comptat amb 538 professionals acreditats de 243 entitats diferents. Segons l’organització, es tracta de xifres gairebé idèntiques a les d’edicions anteriors. Òscar Balsells s’ha mostrat satisfet amb l’acollida: ‘És important mantenir el número de professionals inscrits en els temps que corren, això demostra la fidelitat que els programadors tenen a La Mostra d’Igualada i la utilitat d’aquesta com a font de propostes per a les seves programacions’.