TORNAR

El Museu de la Pell rep un 60% més de visitants durant el 2011

Les activitats programades han tingut un paper important

cultura
Dimecres, 11 juliol 2012. 19:30. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Prop de 50.000 persones van visitar durant el 2011 el Museu de la Pell d’Igualada i Comarcal de l’Anoia. Aquest xifra suposa un increment del 60% respecte a l’any anterior. Les activitats que s’hi ha programat han ajudat a augmentar les visites.

Dia de la Terra, al pati del Mueu

Museu de la Pell

Al llarg de 2011 un total de 49.856 persones van visitar el Museu de la Pell d’Igualada, el què suposa un 60% més respecte l’any 2010. Aquestes són les dades que es desprenen de la Memòria i els Indicadors de la Xarxa de Museus Locals 2011.

Les bones xifres situen el Museu de la Pell d’Igualada com el tercer de la província de Barcelona amb més usuaris darrera el Museu de Badalona i el Museu de les Mines de Gavà, exceptuant els de Barcelona ciutat.

La importància dels tallers

Si bé els visitants a la col·lecció permanent mostren un lleu retrocés, -3.5%, les activitats generades com són els tallers escolars, familiars i les visites guiades, mostren un significatiu increment del 24%. En aquest apartat cal esmentar l'augment de la contractació de tallers per part de les escoles i la consolidació dels tallers adreçats al públic familiar que es realitzen els diumenges.

Obertura a la ciutat

El 2011, segons Josep Miserachs, tinent d’alcalde de Promoció Cultural, ‘es va fer una aposta pel Museu com a punt d'obertura a la ciutat i la comarca, i això ha fructificat i s’ha traduït en un augment molt rellevant de la seva utilització com a espai públic’. Una mostra són esdeveniments com el Festival Zoom, els tallers de Sant Faust, el Rec.0, La Mostra o el Saló de la Infància, entre d'altres.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.