TORNAR

Nova edició del RECREA’T a la Bastida del Rec

L’Associació proposa un cap de setmana d’art i artesania

cultura
Divendres, 27 febrer 2015. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

Aquest cap de setmana l'associació sociocultural la Bastida organitza una nova edició del RECRE'AT, un espai socal, cultural i artístic. L'Associació proposa espectacles finançats amb la fórmula de la taquilla inversa, artesania, música i poesia; tot concentrat al seu local del barri del rec d'Igualada.

La seu social de l'entitat, al carrer Creueta 31 d'Igualada, albergarà totes les activitats. Demà, d'11 h a 14 h es celebrarà un taller de cuina d'aprofitament, anirà a càrrec de Radu Popa. A la tarda, de 17 h a 18.30 h, Toni Font oferirà un Taller de creativitat i memòria. La inscripció és gratuïta, però per participar-hi cal enviar un correu electrònic a recreat@labastida.cat. Per al vespre, a les 20.30 h, s'ha programat l'obra de teatre "Diàlegs de Dalt i de Baix", de la companyia Oracles Teatre i la direcció d'Orland Verdú. Un espectacle que es finançarà amb taquilla inversa: el públic pagarà un cop acabi l'obra i amb el preu que consideri que es mereix. L'espectacle va ser guardonat amb el VIIIè Premi de Teatre Ciutat de Sagunt l'any 2011. Una sessió del punxa discs DuBitatiu tancarà la jornada de dissabte.

Diumenge, creadors i artesans de diverses disciplines ompliran la Bastida de 10 h a 14 h. A la tarda, a les 19 h, el poeta Gerard Vilardaga i el músic Primo Gabbiano, del col·lectiu artístic Konvent.0, presentaran Polinèsia, un espectacle que combina música, poesia i performance. Es finançarà, també, amb taquilla inversa.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.