TORNAR

Oriol Solà i Marta Puig, guanyadors dels Jocs Florals de Calaf

cultura
Diumenge, 27 abril 2025. 03:00. Redacció AnoiaDiari.

L'Ajuntament de Calaf va entregar els premis dels Jocs Florals, en una diada de Sant Jordi amb diferents actes oberts a la plaça dels Arbres. 

A partir de les 17.30h va tenir lloc la competició del dictat català, en dues franges d'edat diferents; la infantil, on van participar una vintena de nens i nenes de fins a 16 anys, i la d'adults, que també va comptar amb la participació d'una desena de persones. En la categoria infantil, Irene Noguera Pérez va ser la guanyadora i, després d'un triple empat i una ronda a la paraula maleïda, Núria Vila Domingo, va ser la guanyadora de la categoria d'adults.

Seguidament, es van entregar els premis dels Jocs Florals. Per aquesta edició, el jurat va rebre fins a 24 textos en les diferents categories.

A la categoria Flor Natural, que era de disciplina lliure i estava destinada a infants fins a 18 anys, el premi es va atorgar a Arlet Camí (Cicle Inicial) i Hajar el Abdoui i Nora Ben Youseff (Cicle Superior). A la categoria de Viola d'Or, de poesia i destinada a majors de 18 anys el guanyador va ser Oriol Solà, i a la categoria Englantida d'Or, el premi se'l va endur Marta Puig.

Durant l'acte d'entrega, Oriol Solà va llegir un petit fragment de la seva poesia "Un contrast persistent", on parlava del plaer de viatjar. Una de les frases del discurs amb què Marta Puig va agrair el premi va ser "L'escriptura és un acte molt íntim i solitari i gràcies al reconeixement d'aquest premi, avui em sento molt més acompanyada", 

La tarda de Sant Jordi va cloure amb una ballada de sardanes enllaunades.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.