//Plugins sense CDN ?>
Els films produïts per Paco Poch que s’han projectat en el marc del seminari són Gaudí (1989), de Manuel Huerga, sobre la història del cèlebre arquitecte català, tractada com a fals documental; Innisfree (1990), de José Luis Guerin, sobre el rodatge a Irlanda de The Quiet Man de John Ford; Cravan vs Cravan (2002), d’Isaki Lacuesta, sobre el poeta i boxejador Arthur Cravan, nebot d’Oscar Wilde i, finalment, Durruti (2000), de Jean-Louis Comolli, un reportatge sobre el rodatge d’un espectacle d’Els Joglars que porta a escena la famosa
columna Durruti i reflexiona al voltant del mite d’aquest anarquista.
Després d’una breu presentació i el visionat de cadascun dels llargmetratges, els alumnes de la universitat de Montpeller van poder preguntar a Paco Poch tot allò que volien saber en relació a la producció com ara qüestions relacionades amb el cost del films i les possibles vies de finançament, les dificultats per fer realitat els projectes, la relació que s’estableix amb les televisions i la resta de coproductors o la presentació del dossier quan el projecte encara és embrionari. Igualment, el productor i els diferents ponents de cadascun dels debats i una taula rodona han compartit els seus coneixements sobre la matèria amb un auditori completament bolcat en les jornades i amb molt interès per aprendre.
El seminari ha comptat amb la participació catalana del productor igualadí Paco Poch; el Cap del Departament Audiovisual de l’Institut Català de les Indústries Culturals (ICIC) de la Generalitat de Catalunya, Marc López, i el Director de la Filmoteca de Catalunya, Esteve Riambau. Pel que fa a la intervenció francesa, hi han pres part el professor i historiador François Amy de la Bretèque, els productors Yann Sinic (Cosmographe Productions), Gérald Collas (INA) i Yves Jeanneau (Films d’ici i Sunny Side of the Doc) i el realitzador Pierre Guy (Altamira Films).
L’Editorial Funambulista publicarà un llibre que recollirà el conjunt d’aportacions generades en les jornades.